Prema podacima kompanije za istraživanje tržišta “Sensor Tower”, zabeleženo je 188 miliona preuzimanja, od kojih 47 odsto u Indiji.

Indija se nametnula kao važno područje borbe za dominaciju između društvene mreže Facebook i njenog kineskog konkurenta TikToka, naročito kada je reč o pridobijanju mladih koji tek počinju da koriste internet!

Nakon što je Kina blokirala Fejsbuk, američki gigant mora da se pobrine da privuče mlade Indijce kako bi sačuvao premoć u svetu i izvukao korist koja je s tim povezana.

Sa 176 miliona preuzimanja, Fejsbuk je pao na drugo mesto, pri čemu je najveći udeo preuzimanja (21 odsto) zabeležen u Indiji.

Do kraja 2018. Fejsbuk je bio najčešće preuzimana aplikacija na svetu.

Kompanija TikTok je povodom svog uspeha izdala zvanično saopštenje:

– Indijsko tržište biće jedinstveno po tome što će u sledećem talasu 200-400 miliona novih korisnika interneta TikTok biti prva društvena platforma na kojoj će moći da podele značajne trenutke iz života – ne samo s prijateljima i porodicom, već i s globalnom publikom istih interesovanja!

Fejsbuk, koji nije želeo da komentariše najnovije trendove, prema podacima portala za istraživanje tržišta “Statista”, ima 300 miliona korisnika u Indiji, dok TikTok ima 200 miliona, od kojih je 120 miliona aktivno na mesečnom nivou.

Do 2020. godine 67 odsto korisnika u Indiji biće mladje od 35 godina.

Mada TikTok ne predstavlja neposrednu pretnju za Fejsbuk, koji ima najširu publiku kada su u pitanju oglašivači, i za jedne i druge je veoma bitno da pridobiju mlade u Indiji, koji prvi put počinju da koriste internet, tvrde oglašivači i medijski stručnjaci.