Fejsbuk će u Mesindžer ubaciti i pretragu sadržaja u potrazi za botovima, kako biste lakše pronašli odgovore na svoja pitanja i dobili automatizovana uputstva za neke stvari koje su vam potrebne, a ne želite da čekate na telefonskoj liniji ili pregledate sajtove.

 

Fejsbuk je nakon uvođenja vremenske prognoze u aplikaciju i savete kako se obući, uveo i novu Mesindžer opciju. Na godišnjoj Fejsbuk F8 konferenciji, koju otvara i vodi Mark Cukerberg lično, predstavljena je beta platforma Mesindžer aplikacije koja sad sadrži i botove.

Ovi botovi će se koristiti za automatizovane poruke i lakši način komunikacije među korisnicima i biznisima, odnosno robnim markama i preduzećima. Pomoću botova korisnici će dobijati odgovore na najčešće postavljena pitanja u vezi sa nekom temom ili proizvodom (FAQ), dobijati vesti o robnim markama, promocije i slično.

Zanimljiv primer Mesindžer bota je mogućnost da avio kompanija “gurne” kroz Mesindžer podsećanje na dolazeći let, broj izlaza, promene statusa leta ili neke druge informacije bez potrebe da ih korisnik zatraži, a svakako će mu biti od koristi. Na ovaj način će Mesindžer botovi funkcionisati i sa drugim biznisima, kompanijama i robnim markama.

Fejsbuk će u Mesindžer ubaciti i pretragu sadržaja u potrazi za botovima, kako biste lakše pronašli odgovore na svoja pitanja i dobili automatizovana uputstva za neke stvari koje su vam potrebne, a ne želite da čekate na telefonskoj liniji ili pregledate sajtove.

U svakom slučaju ovo je koristan dodatak, a pokazuje nam koliko Fejsbuk računa na to da će Mesindžer biti mnogo više od komunikacione usluge tj. aplikacije. Botovi su dostupni beta testerima aplikacije, a kasnije će stići i na naše aplikacije.