Stiže nam još novina? Kupovinu ovog servisa Tviter je pokušao da sakrije, ali nije uspeo

Društvena veb mreža za mikro blogovanje Tviter je kupila mladu firmu Periskop koja je razvila aplikaciju za direktno emitovanje video sadržaja sa telefona (striming), objavio je američki poslovno-tehnološki veb sajt Biznis insajde, pozivajući se na neimenovane osobe upućene u zbivanja.

 

Transakcija je iznosila nešto manje od 100 miliona dolara, naveli su izvori tog portala, dodajući da je s tim iznosom Periskop postao jedna od najskupljih Tviterovih kupovina.

Suočen sa nedostatkom angažovanja svojih korisnika, Tviter je uveo poslednjih meseci video sadržaje.

Od kraja januara je moguće dodavati tvitovima (kratkim porukama) video sadržaje u trajanju od 30 sekundi, koji se mogu objavljivati direktno s aplikacije.

Ova akvizicija je, kako prenosi sajt TekKranč, „prirodan, pa i neizbežan izbor” za Tviter, jer je direktno povezana sa korisničkom funkcijom te mreže, a to je objavljivanje informacija u „realnom vremenu”.