Prilagođavanje poznate aplikacije za razgovor poslovnim korisnicima prilično je zabrinulo mnoge dosadašnje korisnike.

 

Pometnju su izazvale nedavno najavljene promene koje će Facebooku, vlasniku WhatsAppa, omogućiti zaradu na inače besplatnoj aplikaciji.

Prva velika nadogradnja omogućava kompanijama da komuniciraju s korisnicima, što uključuje prodaju i reklamiranje putem popularne aplikacije.

Počelo je testiranje alata za WhatsApp Business, novu iteraciju WhatsAppa napravljenu za male kompanije, a Facebook planira da razvije i verziju za veće poslovne korisnike koji funkcionišu na globalnom nivou.

Aplikacija WhatsApp Business trenutno je potpuno besplatna, ali Facebook najavljuje da će je naplaćivati u budućnosti.

Objava kompanije stvorila je strahove vezane za skorašnju navalu reklama na WhatsApp, ali je utešno to što će obični korisnici prvo morati da odobre komunikaciju s poslovnim korisnicima.

Iako opcija blokiranja kompanija na WhatsAppu ne znači da one nikad neće doći, kompanija je više puta naglasila da “smetaju u komunikaciji”. Ova navodi objavljeni su, doduše, pre nego što je WhatsApp dospeo u ruke Facebooka.