Sve slabija prodaja tablet uređaja

Prošla godina je bila jedna od najkonstantnijih, kada je prodaja tablet PC uređaja u pitanju, međutim izgleda da su se korisnici zasitili pa prodaja više nije na očekivanom nivou.

Najnovija istraživanja pokazuju da je tokom prvog tromesečja ove godine (januar-mart) trend isporuke tableta i dalje konstantan, ali je ispod očekivanih i predviđenih vrednosti. Tokom prva tri meseca isporuka tableta je prešla cifru od 50 miliona, što je povećanje od četiri odsto u odnosu na isti period 2013. godine.

Kompanija IDC je, kao i većina drugih analitičkih kompanija, očekivala više. Konačne cifre su sledeće: Apple iPad tableti su pokrili 32,5 odsto tržišta, 22 odsto tržišta pokrivaju Samsung uređaji, a ostatak je podeljen između kompanija Lenovo (4,1 odsto) i Amazon (1,9 odsto) kao i ostalih, manjih proizvođača.

Kao glavni razlog usporavanja prodaje se navodi to što su korisnici već zadovoljni tabletom koji poseduju i nisu zainteresovani da ga menjaju toliko često, koliko to čine sa pametnim telefonima.