Sve što bi trebalo da znate o #heštegovima: Kako da ih pravilno koristite

Mnogo ljudi, posebno korisnika Instagrama i Twittera, koriste #hashtagove, tačnije reči koje su usko povezane sa nečim što želite da prikažete, napišete ili u vezi sa fotografijom ili videom koji postavljate na svoj profil.

Međutim, mnogi ljudi greše jer heštegove ne koriste pravilno. Ove stavke vam mogu pomoći u tome:

1. Nemojte stavljati više od 4-5 #hashtag-a

Neki ljudi stavljaju mnogo njih, pa spisak često bude znatno veći od same fotografije. izgleda pretrpano, napreže oči i niko ne voli da vidi previše „plavila” na ekranu.

2. Heštegovi koji nemaju veze jedan sa drugim

Na primer, ako ste fotografisali prirodu, sasvim je dovoljno da stavite: #nature, #autumn, #view, i ime vašeg grada. Nema poente da stavljate tagove poput #lepo, #pera, #žika i slično.

3. Svaka druga reč je hešteg

Previše i pretrpano. Ovo se prvenstveno odnosi na Twitter korisnike koji u svojim tvitovima koriste „tarabicu”

4. Heštegovi na Fejsbuku

Nemojte ih stavljati, jer još uvek nemaju poentu

5. Predugački heštegovi

Više spojenih reči koristite kada baš morate, jer to uglavnom niko neće na taj način da pretražuje.

I NAJSTRAŠNIJI GREH TWITTERA I INSTAGRAMA:

7. #tagsforlikes

Neki ljudi žele popularnost i što veći broj lajkova po svaku cenu, pa stavljaju ovaj hešteg. Drugi kažu da postoji poseban krug pakla za te ljude 🙂