VIDLJIVOST ZAVISI OD TRENUTKA: Ovo su NAJGORI DANI za objave na socijalnim mrežama

Sve više naših interakcija sa drugim ljudima dešava se virtuelno, a posebno preko društvenih mreža. Kompanije i samostalni preduzetnici to i te kako dobro znaju, zbog čega svake godine povećavaju svoj budžet za promociju na Fejsbuku, Instagramu, Tviteru i drugim popularnim platformama.

Pixabay

Postoji, međutim, način da se ostvare dobri rezultati na društvenim mrežama, u smislu rasta broja lajkova i komentara na objave, kao i njihovog deljenja, a da se ne potroše dodatna finansijska sredstva za promociju objava. Rešenje, naime, leži u objavljivanju sadržaja u periodima kada ljudi najviše obraćaju pažnju na društvene mreže. Ti periodi nisu uvek isti za svaku od društvenih mreža, što ćemo detaljnije opisati u nastavku.

Na Fejsbuku je najbolje objavljivati utorkom, sredom i petkom od 9 do 13 časova. U tim periodima će vaše objave stići do najvećeg broja ljudi i dobiti najviše reakcija. S druge strane, subota je najgori dan za objavljivanje sadržaja, pa bi trebalo da izbegavate promociju vašeg proizvoda i usluge ovog dana u nedelji.

Na Instagramu, društvenoj mreži na kojoj se najviše reklamiraju dizajneri, umetnici i ugostitelji, promotivni sadržaj je najbolje kačiti utorkom od 11 do 14 časova, i svakim drugim radnim danom oko 11 časova. Nedelja je najgori dan za promociju na ovoj društvenoj mreži.

Idealni period za objavljivanje na Tviteru u promotivne svrhe je od 9 do 15 časova sredom. Dobri rezultati se ostvaruju i tvitovanjem utorkom i četvrtkom od 9 do 11 časova. Tvitovanje subotom se ne preporučuje, jer tada ljudi najmanje reaguju na objave.