Yahoo smislio novi način da se dodvori korisnicima

IT kompanija Yahoo saopštila je 28. aprila kako planira da snimi dve igrane serije koje će biti emitovane na njihovom sajtu i putem posebne aplikacije za mobilne telefone.

Netflix, Hulu, Amazon i Microsoft samo su neke kompanije koje se takmiče sa tradicionalnim televizijskim kanalima za pažnju gledalaca, a sada se u bitku uključuje i Yahoo.

Autori koje je angažovala ova kompanije pripremaju dve komične serije, čije će epizode trajati po 30 minuta, a biće emitovane na servisu Yahoo Screen i putem aplikacije Yahoo Screen mobile app.

Prva serija, pod nazivom „Other Space”, smešetna je u 22. vek, u vreme kada su ljudi već osvojili celu galaksiju i umorili se od bezusopešne potrage za vanzemaljcima. Međutim, kada naučnici otkriju novi univerzum, za koji se do tada nije znalo, šarenolika ekipa Zemljana biće poslata u istraživanje, u nadi da će tamo naći nove oblike života.

Za razliku od te serije, „Sin City Saints” je smeštena u sadašnje vreme, i to u Las Vegas, a radnja prati tajkuna Džejka koji pokušava da ostvari svoj dečački san – da vodi profesionalan košarkaški tim.

– Od kada samo pre sedam meseci lansirali naš servis za emitovanje komedija na Yahoo Screenu, imali smo više od 500 miliona pregleda samo u SAD – navodi se u zvaničnom saopštenju kompanije Yahoo.

Oni dodaju kako je emitovanje serija „Other Space” i „Sin City Saints” samo jedan korak više ka osvajanju nove publike i novih korisnika.