Kompanija Facebook stalno uvodi nove metode praćenja kako bi svakom korisniku omogućila što personalniji pristup podacima, ali i reklamama. Ako vam se ova ideja ne dopada, evo kako da sprečite ovu praksu.

Prvo posetite stranicu Digital Advertising Alliance.

Tu ćete naći listu kompanija koje prate vaše pretraživanje interneta, kako bi vam pružile personalizovane reklame. Facebook je među njima, piše „Huffington Post”.

U kategoriji „Companies Customizing Ads For Your Browser” pronađite „Facebook Inc.” i selektijte/čekirajte kvadratić sa desne strane, a zatim na dnu kliknite na „Submit”.

I to je to!

Važno je napomenuti da ovim potezom sprečavate Facebook da vas prati samo u jednom pretraživaču, pa ćete postupak morati da ponovite iz svakog koji koristite.

A ako već koristite ovu zgodnu stanicu, možete pogledati i ostaje programe koji prikupljaju informacije o vama (Google i Yahoo su među njima) i možda razmislite da i njih blokirate.