KAKO ZARAĐIVATI OD TIKTOK-A? Iskoristite novu HIT MREŽU za svoju biznis ideju

Čari TikToka otkrilo je više od dve milijarde korisnika širom sveta, a trendseteri su prigrlili i sve prednosti u adresiranju publike koje on pruža, u odnosu na konkurentske društvene mreže. Marketinški potencijal TikToka prepoznali su i globalni tržišni igrači u različitim industrijama.

Pixabay.com

Na listi onih koji ga uveliko uspešno koriste za kampanje i oglašavanje, nalazi se i dizajnerska kuća Guess, Američka košarkaška asocijacija – NBA, čak i medijski magnat Vašington post.

Čini se, međutim, da domaće kompanije i brendovi još nisu dovoljno upoznati s tim koje sve  biznis aspekte TikTok nudi. S druge strane, oni čija korporativna vizija podrazumeva da idu u korak sa tržišnim inovacijama i maksimizuju sve biznis prilike, brzo i lako će sagledati brojne poslovne benefite i usmerenja koja TikTok može dati strateškom razvoju njihovog poslovanja.

Tako je kompanija Vip prva na tržištu izašla sa ponudom koja se odnosi na besplatno neograničeno korišćenje interneta za TikTok aplikacije, tokom prva tri meseca od aktiviranja promotivnog dodatka. Eto super prilike da iskoristite promo period, jer vam u nastavku predstavljamo neke od prednosti zbog kojih ćete i vi poželeti da isprobate ovu društvenu mrežu za svoj biznis:

  • Širina spektra publike i impresivan ingejdžment

Za veoma kratko vreme, TikTok je postao jedna od 15 najpopularnijih aplikacija u Google prodavnici. Statistike pokazuju da trenutno ima oko 800 miliona aktivnih korisnika, pri čemu njihova aktivnost podrazumeva i daleko veći engagement. Čak 90 odsto korisnika pregleda sadržaj više puta dnevno, a analiza praćenosti postova više od 100.000 influensera potvrdila je i veću sklonost TikTok publike ka reakcijama na sadržaj  nego na Instagramu ili Tviteru.

  • Nikad lakše prilagođavanje lokalnim tržištima

TikTok treba imati u vidu i kao koristan alat za prilagođavanje biznisa različitim lokalnim tržištima. Sa dostupnošću u više od 150 zemalja, on omogućava kompanijama koje posluju na više tržišta da kreiraju marketinške kampanje na različitim jezicima i adaptiraju ih prema interesovanjima lokalne publike.

Činjenica da su mnogi kreatori sadržaja u rekordnom roku izašli iz anonimnosti i postali uticajni TikTokeri u svojim lokalnim sredinama – gradu, regiji, zemlji – kompanijama pruža još više kreativnih mogućnosti za promociju svoje ponude i pronalaženje adekvatne podrške njenoj promociji i popularizaciji na lokalu.

  • Brendiranje i personalizacija TikTok kanala

Kao i tradicionalne platforme, poput Youtube-a, i TikTok nudi mogućnost kompanijama da pokrenu sopstveni kanal koji mogu prilagoditi potrebama promocije svog biznisa. Biznis lideri mogu osnažiti svoju promociju  i koristeći se opcijama za deljenje kratkih promo-videa i uspostavljanje brend partnerstva sa samom aplikacijom, a od skoro je na raspolaganju i TikTok advertajzing platforma opremljena poznatim alatima za praćenje biznis statistika.

Ova TikTok inovacija posebno bi mogla biti značajna manjim ili novim akterima na tržištu jer im obezbeđuje najbrži put do najšire i responzivne publike.



loading...