ODLAZI U PREVREMENU PENZIJU: Povlači se sa tržišta omiljeni model Volkswagena

Volkswagen je objavio novu incijativu za uvećanje profitabilnosti brenda. Ipak, ovaj program donosi i neke žrtve, jer će nemačka kompanija prebaciti fokus sa modela koji se proizvode u malom broju primeraka na masovnu proizvodnju, što znači da su automobili poput Arteona spremni za penziju.

pixabay

Kompanija iz Volfsburga nije objavila koje druge modele sa slabijom prodajom planira da pošalje u prevremenu penziju, ali su posebno istakli možda i najlepši automobil u njihovoj gami – Arteon.

Plan Volkswagena je da uvećaju zaradu za oko 10 milijardi evra do 2026. godine, tako što će unaprediti efikasnost i smanjiti troškove. Kako tvrde čelnici Volkswagena, želja je da se profitabilnost duplira na 6,5 procenata, sa sadašnjih 3 posto.

Ovaj program ima za cilj da pojednostavi gamu Volkswagenovih putničkih modela i da učini proizvodnju efikasnijom. Šef brenda Thomas Schaefer je izjavio da će se kompanija fokusirati na manji broj osnovnih modela, a da će vozila koja beleže znatno manju prodaju poput Arteona biti ukinuta. „To će smanjiti kompleksnost naše ponude i doneti veći profit“, navodi Schaefer.

Prema njegovom mišljenju, smanjenje broja varijanti znači i manji broj opcija konfiguracije. Kao primer je naveo novu električnu limuzinu ID7 koja ima 99% manje opcija konfiguracije u poređenju sa Golfom sedme generacije.

Proizvodnja vozila za Volkswagen, Seat, Cupru i Škodu, ali i komercijalna vozila će biti bliže usklađeni u pogledu efikasnosti, a mnogi modeli ove grupacije razlikovati isključivo po dizajnu.

Optimizacija efikasnosti u proizvodnji će biti ključan faktor za razvoj i proizvodnju Volkswagenovog planiranog električnog vozila sa cenom od 25 hiljada evra koji će se proizvoditi u Španiji“, izjavio je Arno Antlitz, glavni finansijski direktor Volkswagena.