RAZGOVARAMO 4 PUTA VIŠE! 5 promena koje je uveo VAJBER od kada je počela pandemija koronavirusa

Rakuten Viber, jedna od najvećih komunikacionih platformi na svetu, uvećala je kapacitet svojih osnovnih funkcija i pokrenula veliki broj inicijativa kako bi dodatno povezala ljude i pomogla im da održe vedar duh i pozitivan stav tokom globalne pandemije COVID-19. To je rezultiralo njenim povećanim korišćenjem širom sveta.

Viber
Promo

Tokom poslednjih nedelja korišćenje Vibera značajno je uvećano. Najpopularnije opcije u ovom periodu su grupne poruke i pozivi – koje omogućavaju lakšu komunikaciju.

Broj poslatih grupnih poruka porastao je za 134% u odnosu na poslednju nedelju januara, a broj grupnih poziva koje primi prosečan Viber korisnik uvećan je za čak 370% u poslednje dve nedelje.

Prosečan broj pregleda Zajednica veći je za 78%, sa inicijativama poput novosti koje je Vašington Post objavljivao i deljenja korisnih informacija o bezbednosti Viber korisnicima tokom perioda izolacije.

Otkad je izbila pandemija COVID-19:

  • broj novih dnevnih aktivnih korisnika Vibera uvećan je u martu za 18%;
  • broj novih korisnika koji se registruju na aplikaciji na dnevnom osnovu veći je za 25%;
  • razgovori sada traju duže – prosečno trajanje poziva uvećano je za 35%;
  • poslato je 75% više video snimaka.

“U ovim izazovnim vremenima, prilagođavamo se i reagujemo kako bismo pomogli da prijatelji i porodice, učenici i predavači, saradnici i partneri, ostanu u stalnom kontaktu. Naši korisnici se oslanjaju na nas, a mi ćemo nastaviti da radimo na tome da poboljšamo njihovo iskustvo, dok činimo sve kako bi bili povezani – besplatno i bezbedno”, rekao je Generalni globalni direktor kompanije Rakuten Viber, Đamel Agaoua.

Ovo su konkretne promene napravljene u aplikaciji poslednjih nedelja:

  1. Broj učesnika u grupnim audio pozivima na Viberu povećan je sa 5 na 20 ljudi istovremeno;
  2. Kako bi se proširila svest o neophodnosti praćenja smernica o zaštiti, Viber je poslao poruke sa bezbednosnim instrukcijama koje je dala Svetska zdravstvena organizacija (WHO) milionima ljudi na 22 jezika;
  3. Kako bi svi mogli da razaznaju šta je istina, a šta ne, Viber lansira zvaničan WHO čet bot i sarađuje sa Unicef U-Reports, kako bi isporučio sve novosti i informacije o novom korona virusu što pre, na više jezika;
  4. Da bi zvanične informacije u vezi sa COVID-19 došle do što većeg broja ljudi, Viber je, u saradnji sa ovlašćenim zdravstvenim zvaničnicima, lansirao zvanične zajednice u 12 zemalja, gde korisnici mogu da dobiju tačne informacije o pandemiji i preventivnim merama;
  5. Aplikacija je lansirala novu “Ostani kod kuće” kampanju stikera sa ciljem da zabavi ljude i pomogne im da lakše prebrode ovaj period.