STIŽE JOŠ JEDNA DRUŠTVENA MREŽA: Obećavaju “povezivanje uživo”, a njeno IME će vam možda zvučati poznato

Društvena mreža Bebo pokrenuta je 2005. godine, otprilike u vreme kada su i ostale društvene mreže tek stupale na scenu.

Pixabay.com

Ipak, za razliku od Facebooka i Twittera koji su se “vinuli u nebeske visine”, Bebo je vrhunac popularnosti dostigao 2008. godine, sa 80 miliona korisnika. Nakon toga, stvari su krenule nizbrdo. Prvo je prodat AOL-u, pa Criterion Capital Partnersima, da bi 2013. podneo zahtev za bankrot, prenosi Zimo.

U tom trenutku njegovi osnivači, Majkl i Džohi Birč, odlučili su da mu priskoče u pomoć. Otkupili su Bebo i obećali da će ga ponovo pokrenuti, i to kao potpuno novu mrežu.

Kako je najavio Michael Birch, novi Bebo biće društvena mreža koja će se fokusirati na profile korisnika i interakciju u stvarnom vremenu, a ne, kao Facebook i Twitter, na “vesti na zidu”.

“Opisujemo ga kao društveno povezivanje uživo – kad ste ulogovani u Bebo, znate ko je od vaših prijatelja online. Ovo je savršeno vreme za novu društvenu mrežu. Kovid 19 je otvorio ljudima oči i pokazao im da postoji i drugačiji način obavljanja nekih stvari. A ljudima nedostaje direktnog kontakta”, izjavio je on za BBC.

Objasnio je kako je ceo projekat zapravo veliki eksperiment, ali kako se nada da će zapravo podstaći ljude da se zaista povežu i komuniciraju. Kombinacija nostalgije i znatiželje privući će dovoljno korisnika da Bebo zaživi, ocenio je Birč.

Za sad je Bebo dostupan samo Beta testerima, a nije poznato ni kako će tačno izgledati, ili kako će se finansirati. Ono što njeni vlasnici obećavaju je da “stari” korisnici neće moći da pristupe svojim nalozima, ali i da će Donaldu Trampu biti od prvog dana zabranjen pristup.

UGROZILI PRIVATNOST KORISNIKA: Vlasnicima aplikacije za upoznavanje preti MILIONSKA KAZNA