Prema prvim podacima škola, maturanti su na kombinovanom testu u proseku imali oko 5,5 bodova od ukupno osam.

Ipak, čak ni najbolji u generaciji nisu uspevali da osvoje maksimum.

Solidan rezultat na kombinovanom testu osmaci duguju pitanjima iz biologije, kojih je bilo najviše (pet) i koja su bila najlakša. S druge strane, zadaci iz fizike i hemije zadali su im glavobolju.

– Imajući u vidu da su svi zadaci bili nepoznati i da je trema bila velika, zadovoljni smo rezultatima. Na trećem testu niko nije osvojio maksimum, ali je njih desetoro imalo 7,8 bodova od ukupno osam. Takođe, matematiku su bolje uradili od srpskog – kaže za Blic Snežana Knežević, direktorka OŠ „Vladislav Ribnikar”, koja važi za jednu od najboljih škola u Beogradu i Srbiji uopšte.

– Maturanti su najbolje uradili kombinovani test, što nas ne čudi jer smo ih za taj test intenzivno spremali još od oktobra – ističe Mladen Stevanović, direktor beogradske OŠ „Kralj Petar Prvi”.

Niški maturanti nakon urađenih testova naveli su da im je treći, kombinovani test zadao najviše glavobolja. Ipak, i oni su na ovom testu osvojili u proseku najviše bodova – 5,1. Iz srpskog su u proseku osvojili oko 10,5 bodova od ukupno 16, a iz matematike oko 11,2 boda.

Novosađani su pak najlošije uradili matematiku.

– Rezultati su na nivou probnih testova. Određeni broj dece se već upisao u škole za talente, u muzičku školu, likovnu, Karlovačku gimnaziju, tako da oni nisu dali sve od sebe prilikom testiranja. Generalno, zadovoljan sam rezultatima, pre svega na čitav proces i način kako smo sve uspeli da privedemo kraju – priča Nedeljko Đorđić, direktor OŠ „Đorđe Natošević”.