Represent Communications nastavio je da postavlja standarde, posebno kada je u pitanju content marketing. Kao jedna od vodećih agencija na srpskom tržištu, ali i u regionu, budući da posluju u četiri zemlje, sada su osmislili i lansirali nov sajt na engleskom jeziku i jeziku lokalnih kancelarija.

– Nama je ovaj sajt bitan jer preko njega hoćemo da pokažemo i svim drugim kompanijama kako njihov sajt može da bude content hub za sve zanimljive materijale i komunikacijske sadržaje koje proizvode.  Nadamo se da će vremenom naš sajt postati glavno regionalno mesto susreta svih zainteresovanih za content marketing. Potrudili smo se da na jednom mestu uvežemo sve naše aktivnosti sa četiri susedna tržišta i da svi naši zaposleni učestvuju, kako u njegovom kreiranju, tako i u redovnom održavanju – kaže osnivač i direktor Represent Systema Borislav Miljanović.

Dinamičan i interaktivan sadržaj obojen je kategorijom vesti i blogova, koja sadrži vesti i aktuelna dešavanja iz sveta marketinga, digitala i PR trendova, ali i sekcijom „blog“ koja kao takva predstavlja iznošenje ličnog utiska, razmenu iskustava i mišljenja saradnika i zaposlenih u nekoj od pet kancelarija Represent Communications.

Sve je zamišljeno kao mesto razmene mišljenja iz domena content i digitalnog marketinga, a ovakav koncept ujedinio je veliki sistem i više od 100 zaposlenih. Na ovaj način, Represent je pokazao kako su granice samo iluzija, te da veliki sistem može da funkcioniše savršeno i da se dopunjuje i potpomaže između sebe.

Novi sajt Represent Communications izvela je firma „Saturized“, koja radi za klijente kao što su eBay, Google, HBO, Coca Cola…

– Saturized je digitalna agencija sa 12 godina iskustva nastala u Srbiji. Danas poslujemo najviše na tržištu Amerike i zapadne Evrope, ali sa zadovoljstvom radimo i sa domaćim klijentima koji prepoznaju da biti “dovoljno dobar” nije više dovoljno. Represent je prepoznao naše vrednosti kao što su težnja vrhunskom kvalitetu, posvećenost i pre svega ogromna želja da se kreira digitalno prisustvo koje će klijentu doneti vrednost, a ne napraviti još jednu online biznis karticu koja ne služi nikome i ničemu. Naša ekspertiza je pre svega user experience (korisničko iskustvo) i dizajn digitalnih proizvoda, ali ogromnu pažnju posvećujemo i implementaciji dizajna jer samo tako website može da bude izuzetan. To je ono što nas čini ponosnim. To je ono što nas inspiriše i pokreće. To je ono što nas izdvaja iz mase prosečnih. To jeste teško, ume da bude frustrirajuće, ali je vredno ogromnog truda koji ulažemo na svakom projektu u koji se upustimo – kaže Goran Bajazetov, osnivač i direktor dizajna kompanije „Sarturized“.

Sajt je, inače, razvijen uz podršku EBRD Savete za mala preduzeća u Srbiji i sredstva Evropske unije – Enterprise Development & Innovation Facility (EDIF)”. Ovim putem želimo da se zahvalimo njihovom izvršnom timu, a pre svega naporima da podrže mali i srednji biznis u Srbiji jer su u našim idejama identifikovali veliki potencijal za razvoj.