Poli je prva pileća kobasica na evropskom tržištu i sinonim za posebne kobasice još od 1974. godine.
Danas je ova kobasica međunarodni bestseler.
“Ludi za Poli” je armija potrošača od Skandinavije do Sredozemlja, a ovaj jedinstveni proizvod dostupan je čak i u dalekom Dubaiju.
Poli veoma uspešno papira konkurenciji, pa brojnim inovacijama i originalnim varijacijama osvaja srca sve brojnijih potrošača. Poli je tako postala prva kobasica za mazanje, postala oštra konkurencija viršlama, a kroz proizvod Poli Hammy predstavila se i kao pileća šunka sa čak 90% čistog pilećeg mesa.
Proizvodnja pilećih kobasica i viršli robne marke Poli u američkom gradu Čikagu je uspostavljena uz sveobuhvatnu pomoć stručnjaka iz “Perutnine Ptuj”.
– Za proizvodnju u Americi se upotrebljavaju začinske mešavine po originalnoj recepturi, koje pripremamo u Ptuju i šaljemo u Ameriku. Do kraja januara omiljena evropska kobasica će naći svoje mesto u 1750 trgovina širom Amerike – potvrđeno je iz ove kompanije.
PRVI AMERIČKI POLI ZA NJENOG NAJPOZNATIJEG AMBASADORA, VELIKOG LUKU DONČIĆA
Prve posebne kobasice i viršle robne marke Poli proizvedene u Americi otišle su u ruke njenog najpoznatijeg ambasadora, NBA zvezde Luke Dončića.
Zvezda NBA, Luka Dončić koji je i najpoznatiji ambasador ovog brenda, prvi je isprobao Poli posebne viršle i kobasice Made in USA.
O tome kako je baš on postao ambasador Ptuja, iz kompanije poručuju:
– Mora biti kao Poli: originalan, mladalački, duhovit i ambiciozan, a isto tako popularan i prepoznatljiv. Poli je uspeo – povezao se sa košarkaškim virtuozom Lukom Dončićem.