Skandal: Marketnig Partizana pokušao da prevari Real Madrid

Kako Sport prenosi marketing Partizana na čelu sa Snežanom Filipović mogao je puno da košta crno-bele, pa čak i da uništi višedecenijsko prijateljstvo sa Realom iz Madrida.

Klub iz Humske je već godinama bez generalnog sponzora, para nema, a akcije za povratak navijača na tribine su najčešće bile neuspešne. Poslednje ugovore sa ‘donatorima’ Partizan je potpisivao dok je na čelu marketinga bio Vladimir Jarić, a Sport piše da od kada je na toj funkciji Snežana Filipović klub nije zaradio ni dinara. Kako prenose direktorka je svaki momenat koristila za sopstvenu promociju.

Najveći skandal marketing Partizana je napravio najavom projekta „Partizan tesla” u kome je trebalo da učestvuje i Real Madrid. Tada je i najavljeno da će „kraljevski” klub odigrati prijateljski meč sa crno-belima u Humskoj, a od svega dogodilo se to da su čelnici tima sa „Santijago Bernabeua” poslali protesno pismo i upozorenje da se te dezinformacije i laži sklone sa sajta.

To je Partizan moglo da košta višedecenijskog prijateljstva sa najtrofejnijim evropskim timom, ali su se kasnije odnosi dva kluba nekako vratili u normalu.