Jedan od najveíh klubova na svetu, juče je predstavio novi logo. Sudeći prema prvim reakcijama grb nije naišao na dobar prijem kod navijača i fudbalskih obožavalaca.
Juventus je do juče imao svetski prepoznatljiv i autentičan grb. Zauvek će ovaj logo podsećati na mnogobrojne titule koje su obeležile italijanski fudbal u poslednjih 20 godina ali i jednu osvojenu Ligu šampiona i tri izgubljena finala.
#Juventus old logo vs. new one - I know which one I prefer! pic.twitter.com/kS0pPJAhpB
— Daniella Matar (@DaniellaMatar) January 16, 2017
Predsednik kluba Andrea Anjeli je na gala ceremoniji, između ostalog, izjavio da je menadžment kluba radio na izradi logoa punih godinu dana. O kreativnom pristupu i nadahnuću ne treba mnogo diskutovati s obzirom da se već juče pojavilo poređenje novog grba Stare dame i španske firme koja pakuje kobasice.
.@juventusfc pic.twitter.com/XtmI9XWxY9
— Tuan (@__tuan__) January 16, 2017
– Prethodnih godinu dana smo pokušavali da saznamo šta nova tržišta žele… Novi grb simbol Juventusovog načina života – rekao je Anjeli.
Tako ne misle milioni fanova Stare dame koji se na društvenim mrežama sablažnjavaju nad novom promenom, koja prema njihovim rečima nema veze sa istorijom kluba, grada, trofejima i prvom simbolu Juventusa – zebrom.
Juventus t-shirt 2017-2018 (?)
— JuPorn™ (@jup1897) January 16, 2017
(Pic @FrancooC07 ) pic.twitter.com/zh7WI28UML
So, Juventus are changing logo to this, and I somehow feel that part of my childhood was just ripped away from me pic.twitter.com/MbHtiAVtKD
— Jonas Giæver (@CheGiaevara) January 16, 2017
Try not to rotate the new #Juventus logo sideways. It's not a good look. pic.twitter.com/BFVvH04lXX
— footballitalia (@footballitalia) January 16, 2017
@SpencerOwen I rate this. pic.twitter.com/rWydUHp0Gf
— Hunter (@Hunterduden) January 16, 2017