Jedan od najveíh klubova na svetu, juče je predstavio novi logo. Sudeći prema prvim reakcijama grb nije naišao na dobar prijem kod navijača i fudbalskih obožavalaca.

 

Juventus je do juče imao svetski prepoznatljiv i autentičan grb. Zauvek će ovaj logo podsećati na mnogobrojne titule koje su obeležile italijanski fudbal u poslednjih 20 godina ali i jednu osvojenu Ligu šampiona i tri izgubljena finala.

Predsednik kluba Andrea Anjeli je na gala ceremoniji, između ostalog, izjavio da je menadžment kluba radio na izradi logoa punih godinu dana. O kreativnom pristupu i nadahnuću ne treba mnogo diskutovati s obzirom da se već juče pojavilo poređenje novog grba Stare dame i španske firme koja pakuje kobasice.

– Prethodnih godinu dana smo pokušavali da saznamo šta nova tržišta žele… Novi grb simbol  Juventusovog načina života – rekao je Anjeli.

Tako ne misle milioni fanova Stare dame koji se na društvenim mrežama sablažnjavaju nad novom promenom, koja prema njihovim rečima nema veze sa istorijom kluba, grada, trofejima i prvom simbolu Juventusa – zebrom.