Stigao je crveno-beli autobus: Fudbaleri Zvezde dobili novo prevozno sredstvo

Na konferenciji za novinare održanoj danas ispred stadiona Marakana, predstavnici kompanije Carlsberg Srbija i brenda LAV, zvanično su uručili klupski autobus fudbalskom klubu Crvena zvezda, predajući ključeve autobusa Predsedniku skupštine FK CZ, Svetozaru Mijailoviću, i igračima prvog tima.

Verni navijači Crvene Zvezde pomogli su da njihov omiljeni klub primi ovu vrednu nagradu učestvujući u nagradnom takmičenju LAV IGRA I STRAST.

– Imam veliku čast i zadovoljstvo da predam klupski autobus fudbalskom klubu Crvena Zvezda. Verujemo da je naša aktivacija LAV IGRA I STRAST donela mnogo toga dobrog, kako navijačima, tako i timu fudbalera Crvena Zvezda. Nadamo se da će naš doprinos služiti kao dodatni podsticaj timu da raste u budućnosti i bude još uspešniji – rekao je Andrej Beslać, Direktor prodaje kompanije Carlsberg Srbija.

Predsednik Skupštine FK Crvena zvezda Svetozar Mijailović zahvalio se kompaniji “Carlsberg” na akciji i poklonu koji će sigurno pospešiti funkcionisanje FK Crvena zvezda u narednom periodu.

– Hvala, pre svega, našim Zvezdaima što su pili Lav pivo i slali kodove, zahvaljujući čemu mi sada imamo klupski autobus koji će u potpunosti imati funkciju i u prvom timu i u Omladinskoj školi. Hvala i kompaniji “Carlsberg”, odnosno njihovom brendu “Lav” jer su prepoznali Crvenu zvezdu kao partnera u ovom važnom projektu. Nadam se da ćemo i u budućnosti imati još zajedničkih akcija koje uključuju pivo, fudbal i Crvenu zvezdu.

Nakon konferencije za novinare, svi gosti su imali jedinstvenu priliku da se provozaju novim autobusom Crvene Zvezde, zajedno sa Zvezdinim prvotimcima.

Baza jedinstvene nagradne igre LAV IGRA I STRAST, počela je u oktobru 2012. godine prikupljanjem kodova iz jedinstvenih otvarača LAV limenki, zajedno sa specijalno dizajniranim sajtom, a sve to praćeno aplikacijom za mobilne telefone. Kroz ove kanale svi učesnici su mogli da ostavljaju svoje kodove, menjaju ih za nagrade iz velikog nagradnog fonda, kao i da dobijaju informacije o interesantnim temama iz sveta fudbala. Kroz takmičenje je prikupljeno više od 500 000 kodova, a najodaniji takmičari osvojili su vredne nagrade.