Fudbalske fanove ovog proleća očekuje još osam uzbudljivih nedelja uz utakmice završne faze UEFA Lige šampiona. Kao jedan od glavnih sponzora takmičenja Heineken® je i ove godine pripremio iznenađenja za navijače širom Evrope: tokom svih utakmica, zaključno sa finalnom, svetski fudbalski asovi će uživo putem Tvitera komentarisati mečeve, ali i odgovarati na pitanja fanova.

 

Koristeći „hešteg“ #championthematch moći ćete da pratite šta o utakmicama i šansama timova misle Figo, Deko, Del Pjero, Ferdindand, Pujol i ostali vrhunski fudbaleri, ali i da im postavljajte pitanja.

“Uz “Champion The Match“ aktivaciju na mreži Tviter, vodeći svetski premium brend Heineken® još jednom pomera granice zabave spajajući navijače i njihove idole, omogućavujući im da sa njima komuniciraju u realnom vremenu. Bilo gde da senalaze, kod kuće ili u baru sa društvom, gledaoci mogu da prate sve komentare i dobiju odgovore na neka od pitanja o meču koji je u toku ili o fudbalu uopšte“, rekla je Sofija Eftimovski – Božović, Heineken® brend menadžer i dodala: “Na ovaj način, Heineken® već tri godine zaredom kreira potpuno novi užitak gledanja utakmica Lige šampiona i čini da 90 minuta meča postane nezaboravno iskustvo za sve ljubitelje fudbala.”

Fanove iz celog sveta, ali i iz Srbije već 23. februara očekuje novi spektakl kada će uz „hešteg“ #championthematch meč Arsenala i Barselone moći uživo da komentarišu sa portugalskom fudbalskom legendom Dekom. UEFA Liga šampiona i Heineken® ove godine obeležavaju jedanaest godina uspešne saradnje, a dosadašnja pozitivna iskustva fudbalskih fanova su potvrda da se ova tradicija opravdano nastavlja iz godine u godinu.



loading...