5 stvari koje morate znati pre nego što se upustite u ORGANIZACIJU PROSLAVE

Proslave su odličan način da provedemo kvalitetno vreme obeleženo u znaku bitnog događaja, ali i šansa za okupljanjem starih prijatelja i kolega.

Piće Čaša Žurka
Pixabay.com

Organizacija može biti manje ili više komplikovana u zavisnosti od broja planiranih gostiju i značaja događaja koji želite da obeležite. U današnje vreme je posao organizovanja događaja i proslavi doveden do savršenstva, a umesto vas sve potrebne aktivnosti mogu obaviti specijalizovane firme sa profesionalnim osobljem.

Organizacija proslava Nove godine svakako spada u jedan od zahtevnijih poduhvata ovog tipa, s obzirom na posebnost datuma kada su gosti naročito zahtevni i žele da sve bude na savršenom nivou.

Za ovu priliku vam definitivno savetujemo saradnju sa stručnjacima iz oblasti planiranja događaja, ali smo za vas svakako u nastavku teskta pripremili nekoliko korisnih saveta ukoliko se samostalno upustite u organizaciju proslava.

Odaberite odgovarajuću lokaciju

Odabir lokacije za oranizaciju proslave je prva i osnovna stavka, bez koje ne možete započeti sa ostalim propratnim radnjama. Da li će to biti formalnija korporativna varijanta sa puno prostora za ketering, binu i koktel stolove ili komforniji prostor za druženje prijatelja, na vama je da prosudite i odaberete u zavisnosti od prilike.

Luksuzni prostori za organizaciju korporativnih godišnjih proslava firme pružaju odgovor na sve one komplikovane zahteve, koje će vaši nadređeni imati kada vam povere kompletnu organizaciju, kako bi oduševili svoje nove klijente.

Ukoliko je proslava ipak nešto opuštenijeg tipa, pa prosto želite da okupite svoje najbliže prijatelje i porodicu, sam odabir mesto za održavanje događaja nije toliko presudan. Bitno je da se udobno mogu smestiti svi gosti, te imati dovoljno prostora za veselje nakon nekoliko čašica više.

Organizacija venčanja zahteva da budu ispunjeni svi zahtevi, s obzirom da je to poseban dan za pamćenje. Odabir lokacije zavisiće i od godišnjeg doba, pa tako u letnjem periodu možete odabrati restoran sa velikom baštom i smestiti sve goste u prirodan ambijent.

Napravite spisak zvanica na vreme

Iako je istaknuto kako je odabir lokacije prva i osnovna stavka, nekako je prirodno da on bude određen i brojem zvanica koje ste planirali. Za sam početak neka lista ljudi bude okvirna, kako bi se donekle mogao suziti broj lokala u opticaju.

Međutim, precizniji broj gostiju koji su potvrdili dolazak će vam biti neophodan pre donošenja konačne odluke o tome gde će se proslava održati. Zbog toga napravite spisak na vreme i pozivnice šaljite po nekoliko nedelja unapred, kako bi svi pozvani imali dovoljno vremena da se organizuju i potvrde.

Nakon što vam je 80% ljudi dalo precizan odgovor, tek tada možete započeti sa rasporedom sedenja i ostalim propratnim aktivnostima.

Racionalno planiranje i trošenje budžeta

Prilikom organizacije proslave, uveke ćete se truditi da sve bude na savršenom nivou koliko god je to moguće. Bez obzira na velike želje, potrebno je voditi računa o mogućnostima i rasporediti novčana sredstva tako da svaki deo bude usmeren tačno tamo gde treba.

Nije neophodna da sala za venčanje bude najskuplja, ukoliko će za ketering i muziku biti izdvojeno minimalno sredstava. Racionalno i proporcionalno raspoređivanje će vam pomoći da na pravi način uskladite želje i mogućnosti.

Gosti će biti zadovoljniji ukoliko svi elementi proslave budu ujednačeno kvalitetni, nego da jedna stavka previše odudara od druge. Organizacije će u slučaju dobrog rasporeda budžeta biti primerenija prilici, gostima, organizatoru, pa će i atmosfera biti znatno opuštenija.

Da li postoji potreba za noćenjem gostiju?

Prilikom organizacije određene proslave i bez obzira da li je to team building, venčanje ili bilo šta treće, nikako nemojte zaboraviti da će se određen broj gostiju zaputiti iz drugog grada, te će im nesumnjivo biti potrebno prenoćište.

Iako se jedan broj zvanica uvek može smestiti kod prijatelja i rodbine, ne ostavljajte stvari slučaju!

Najoptimalnije rešenje je izabrati prostor za proslave, koji u svom okviru poseduje hotelski deo, odnosno sobe za prenoćište. Tako ćete se pobrinuti za komfor svih gostiju, olakšati im organizaciju i dati im još jedan razlog više da potvrdno odgovore na vaš poziv.

Ketering, muzika i dekoracija – bez njih ne može proći kvalitetna proslava

Ma koliko god se radovali povodu organizacije proslave i želeli da svojim prisustvom uveličamo događaj, kao gosti se uvek radujemo kvalitetnoj hrani i muzici koja će držati dobru atmosferu tokom čitave žurke.

Kvalitetna i lepo servirana hrana podići će raspoloženje i biti dobra osnova za one koji su odlučili da veće upotpune sa malo alkohola. Savetujemo da odabir benda koji će vas zabavljati celo veče bude baziran na pređašnjem iskustvu, preporukama i poznavanju njihovog ranijeg rada.

Njima prepuštate u ruke kompletnu atmosferu, stoga morate imati poverenja da će to zaista podići sve ljude na noge i dobro ih zabaviti.

Ukoliko želite da dodatno obogatite enterijer, unajmite firmu koja se profesionalno bavi ovim poslom i dobićete savršeno prilagođen prostor, spreman da ugosti vaše zvanice.

Organizacija proslava definitivno nije lak zadatak, te iziskuje puno truda, živaca i upornosti. Ukoliko se i sami upuštate u celokupan proces, nadamo se da smo vam korisnim i značajnim informacijama olakšali. Srećno!