Kako navodi glavni gradski urbanista Marko Stojčić, pristigao je jedan broj primedbi koji se odnosi na Ulicu Omladinskih brigada, u kojima se navodi da će izradnjom podzemne javne garaže biti posečen drvored lipa sa obe strane ulice.
“Ovim putem želim da obavestim sve građane ovog dela grada, a i celog Beograda da će se dvoetažna podzemna ili nadzemna garaža graditi na mestu javnog parkinga uz nasip na kojem nema posađenih stabala”, rekao je Stojčić za B92.net.
Sportsko-rekreativni kompleks i prirodnu ekološku oazu Ada Cigalija, godišnje poseti oko četiri miliona Beograđana i turista, privučenih njegovim sadržajem i manifestacijama. Pristup mu je omogućen preko nasipa, isključivo sa južne strane, iz Radničke ulice i Obrenovačkog druma, kod Makiša.
“S obzirom da plovni deo Save zapljuskuje obale Ade i novobeogradskih blokova, potpuno se prirodno nameće potreba da se mostom ostvari njeno povezivanje sa delovima Beograda severno od reke”, navodi Stojčić za B92.
Služba glavnog urbaniste je u tu svrhu napravila volumetrijsku analizu pešačko-biciklističkog mosta, dugog oko 520 metara, od bloka 70 i 70a na Novom Beogradu do Ade Ciganlije, a u produžetku Ulice Omladinskih brigada.
Kada bude usvojena planska dokumetacija, započeće i izrada tehničke dokumetacije, kojim će biti definisan njegov finalni izgled i vrednost. Po njenom završetku sledeće godine započeće i radovi na izvođenju.