Druga strana uzvraća udarac: Šta se krije iza priče nezadovoljne putnice koja je zaražena u Turskoj

Da priča uvek ima dve strane pokazalo se i ovog puta. Izgleda da agencija nije baš toliko neprofesionalna, te da samo nije mogla da odgovori na nelogične i prezahtevne želje bahate putnice

– Ovo nije prvi put da „eksluzivne novine” Kurir objave priču o nama, tako da i nismo iznenađeni. Naša pravna služba već radi na slučaju. Što se tiče predmetnog teksta, na koji tražite komentar, program putovanja je u potpunosti realizovan kako je dogovoreno, uz potpisan ugovor. Ne znamo kakva su očekivanja putnice bila, ali je sa naše strane ispunjeno sve što je ugovoreno. Uz nezadovoljstvo putnice, naš predstavnik i menadžment hotela se maksimalno potrudio da svaki zahtev gosta bude ispunjen, što se može videti iz priloženog izveštaja predstavnika na destinaciji. Smatramo da je tekst zlonameran i objavljen isključivo u cilju nanošenja štete našoj agenciji – navodi se u saopštenju agencije „Travel expert” povodom teksta koji je Dnevno.rs tokom jučerašnjeg dana preneo sa Kurira.

Naime, tekst da skup aranžman ne mora da znači i savršeno letovanje, jer je nezadoboljna Beograđanka za aranžman od 1.400 evra dobila zaraznu bolest i neispravnu, kao i neurednu hotelsku sobu, preneli smo u celosti, ali nam je iz agencije stigla navedena izjava, ali i izveštaj lokalnog vodiča koji je bio upućen u celu situaciju s obzirom da je gospođa M.M. konstantno zahtevala nove stvari i privilegije koje ostali putnici inače nemaju. Obrazloženje vodiča takođe prenosimo u celosti:

– Gđa M. M. i njeno dete su odsele u Arma’s Resort hotelu od 8.7.2014. do 18.7.2014. Od prvog trenutka gđa M.M. se počela žaliti na hotel i sobu, te mi je slala vrlo neugodne poruke u kojima je zahtevala da joj se sutra ujutro zameni hotel, a ne soba. Kako se transfer putnika završio kasno uveče, zamolili smo je da prespavaju prvu noć, pa ćemo ujutro rešavati problem. Sutradan ujutro smo joj zamenili sobu, a kada smo je nazvali i zamolili je da dođe na recepciju i zameni sobu, odgovorila je da sad ne može, jer su na plaži. Tako da je soba zamenjena popodne. Ni nova soba nije bila u redu za gđu M. M. pa je konstantno slala, opet, vrlo neugodne poruke i pozivala i mene i šefa predstavnika. Gđu M. M. sam i lično posetila u hotelu i, iako se to protivi hotelskim pravilima, jer vodiči ne mogu ići u sobe gostiju, tražila sam da mi pokažu sobu. Soba je bila sasvim u redu i pristojno je izgledala. Gdja M.M. je rekla da frižider u sobi ne hladi dovoljno i da je tek ovaj koliko toliko u redu, ali je taj četvrti koji su joj zamenili. Trebala je frižider koji hladi za mleko za dete, a osoblje recepcije joj je reklo da u bilo koje doba dana ili noći može nazvati i oni ce joj doneti mleko istog trenutka. Ja sam joj još ranije više puta objašnjavala da to nije frižider, nego mini bar, koji ne hladi, nego održava konstantnu temperaturu. Zatim, rekla je da kada pusti vodu u wc šolji, voda se diže i ne ispira šolju. I to sam proverila i apsolutno nije tako, nego sam joj objasnila da je to takav sistem tj. mehanizam, koji često susrećemo u Turskoj, a da nikako nije reč o neispravnom odvodu. Kada smo izašle iz sobe, tek dole na recepciji mi je rekla da im ne radi bojler i nemaju toplu vodu, te da ona uporno moli na recepciji da to pogledaju, ali oni neće. Otišla sam na recepciju i objasnila im problem i oni su odmah reagovali i rekli da će nekoga poslati, što su i učinili. Gđa M. M. im je rekla da mogu i sutra, ali ja sam im rekla neka to odmah učine. Moj šef je razgovarao sa front office managerom hotela i zamolila ga da on lično proveri sobu, što je i učinio, te je izjavio da je sa sobom sve u redu i da gđa M. M. nema nikakvih problema, u šta sam se i ja lično uverila. Zatim se jos žalila na prezačinjenu hranu, ali u tom pogledu ja zaista ne mogu ništa učiniti. I predzadnji dan mi je poslala poruku da joj žele naplatiti wi-fi iako je besplatan, a zapravo u Arma’s Resortu wi-fi se naplaćuje. Tražila je od agencije besplatno krstarenje za nju i njeno dete, što je agencija i odobrila, tako da smo bile i na krstarenju. Takođe, po mojim saznanjima, dete nije bilo bolesno tokom boravka u Turskoj – obrazložila je predstavnica agencije ”Travel Expert” u Kemeru, u Turskoj.