Gotovo je: Nema više Bus plusa

Povodom optužbi bivšeg gradonačelnika i lidera DS-a Dragana Đilasa da je vlada zaustavila projekat metroa, Mali kaže da to nije tačno i naveo da projekat nije spreman za realizaciju.

Prodaja markica za javni gradski prevoz i kontrola preći će pod okrilje grada, a sistem se više neće zvati Bus plus, kaže Siniša Mali.

– Sistem Bus plusa nije se pokazao operativnim zbog toga što se naplata karata poslednjih godinu dana drastično smanjila, a grad je samo prošle godine na ime subvencija isplatio GSP 7,5 milijardi dinara – kaže predsednik Privremenog organa Beograda.

– Naša ideja je da strani partner obezbedi uređaje koji su neophodni za njegovo funkcionisanje, a da prodaja markica ili kontrola pređu pod okrilje grada. I ne verujem da će se sistem više zvati Bus plus – navodi on.

Povodom optužbi bivšeg gradonačelnika i lidera DS-a Dragana Đilasa da je vlada zaustavila projekat metroa, Mali kaže da to nije tačno i naveo da projekat nije spreman za realizaciju, kao što nije tačno da je obezbeđeno njegovo finansiranje.

– Istina je da je urađen idejni projekat za koji je novac osigurala Francuska i da su sve aktivnosti prošle godine, dok je Đilas vodio grad, zaustavljene. Čim sam imenovan formirali smo radnu grupu. Mislim da možemo da budemo spremni da izgradnja metroa počne sledeće godine. U međuvremenu, dobro ćemo pregledati Đilasov projekat koji ima 13 stanica, dok je recimo u Sofiji predviđeno sedam. Kako je moguće da u Bugarskoj izgradnja košta 360 miliona evra a kod njega mnogo više – upitao je Mali.

Govoreći o PKB-u, Mali je rekao da je u tom preduzeću zatečeno katastrofalno stanje.

– Suočili smo se sa obavezama od 100 miliona evra prema bankama, državi, zaposlenima, poveriocima… U toku smo procesa konsolidacije preduzeća, pripremili smo akcioni i godišnji plan, stvari idu u dobrom pravcu. Trenutno ne razmišljamo o privatizaciji – naveo je Mali.