V.d. direktora GSP-a Željko Milković pozvao je sve korisnike da plaćaju usluge gradskog prevoza.
Prema njegovim rečima, drastični pad naplate prevoza u Beogradu negativno utiče na poslovanje tog preduzeća.
Milković je najavii i mogućnost povećanja broja kontrolora u autobusima.
– Ako uopšte želimo javni gradski prevoz i želimo da on bude bolji, funkcionalniji, kvalitetniji, na kraju to neko mora i da plati, a to su svi korisnici naših usluga. Grad nije u mogućnosti da snosi teret dotacija javnom prevozu više od šest do sedam milijardi dinara godišnje, plus isto toliko i za privatne prevoznike – ukazao je Milković.
On je, kako je navedeno u saopštenju GSP, objasnio da je svuda u svetu normalno da grad dotira gradski prevoz za ugroženo stanovništvo od 30 do 40 odsto, a naplata prevoza bi trebalo bi da je 60 – 70 odsto, dok je kod nas trenutno ispod 45 odsto, što finansije grada i JKP GSP „Beograd” dovodi u veoma tešku i nezavidnu finansijsku situaciju.
Milković je upozorio da će ako se u relativno kratkom roku ne reši pitanje naplate prevoza, kompanija JKP GSP „Beograd” i kompletan javni prevoz u gradu biti paralisani.
Govoreći o Bus plusu, on je rekao da je za GSP manje bitna činjenica ko je vlasnik te kompanije i da treba prihvatiti sistem takav kakav jeste i potruditi se da se iz njega izvuče maksimum.
– To na neki način znači zahtevati od vlasnika sistema da po ugovornim obavezama poveća broj kontrolora, jer je drastičan pad naplate – rekao je v.d. direktora GSP.
Prema njegovim rečima, i Grad i GSP će se uključiti u rešavanje nagomilanih problema zajedno sa Bus plusom. On je dodao da trenutno GSP traži način da sa svojim u potpunosti „neuposlenim” resursima radne snage pomogne boljoj kontroli i naplati prevoza u gradu.
U saopštenju GSP se navodi da je Milković napomenuo i da se to preduzeće trenutno nalazi u fazi aktivne reorganizacije i stabilizacije poslovanja.