Nova pravila GSP-a: Promena tarifnog sistema u najavi?!

Zasad nije potpuno jasno da li će se buduće promene odnositi samo na zonu 2 Integrisanog tarifnog sistema (ITS 2) koja nije bila obuhvaćena promenama početkom godine, ili će, što je izvesnije, doći do novih rokada i u javnom gradskom prevozu u centralnim opštinama.

 

Grad Beograd radi na izradi novog tarifnog sistema! I to samo nekoliko meseci pošto je prethodni model skoro u potpunosti povučen iz upotrebe i pre nego što je stupio na snagu.

Rukovodeće strukture, zasad, prilično su “zakopčane” u razgovorima o promenama, uz napomenu da bi novi tarifni sistem trebalo da bude – podsticajan. I da bi njegov nacrt trebalo da bude gotov za mesec dana.

Zasad nije potpuno jasno da li će se buduće promene odnositi samo na zonu 2 Integrisanog tarifnog sistema (ITS 2) koja nije bila obuhvaćena promenama početkom godine, ili će, što je izvesnije, doći do novih rokada i u javnom gradskom prevozu u centralnim opštinama, pišu Večernje novosti.

Podsetimo, promenama uvedenim od 1. februara cena najjeftinije karte je sa 72 (za jednu vožnju) povećana na 89 dinara (vremenska na 90 minuta), ali su posle velikog pritiska javnosti povučene skoro sve promene koje su se odnosile na penzionere

PRODATO 10 ODSTO VIŠE KARATA

Novi tarifni sistem uveden od 1. februara, prema podacima koje je obelodanila Direkcija za saobraćaj, doneo je blagi porast prodaje karata, ali nedovoljan kako bi gradski saobraćaj normalno funkcionisao bez dotacija. Prošlog meseca prodato je 10 odsto više dopuna nego u istom razdoblju 2014. godine.