Sigurno ste bar jednom iskoristili izgovor broj 6! Evo na šta se sve “vade” šverceri kod kontrolora

Svaki putnik bez karte u gradskom prevozu izgovorio je barem jednu od ovih 13 najuobičajenih laži kako bi se izvukao pred kontrolom i k’o za baksuz - kažnjen je. Što je najgore mnogi sankcionisani putnici ne odustaju pa i u korisničkom servisu “Bus plusa” svake nedelje dobijaju oko 200 žalbi sa jednako neuspešnim izgovorima.

 

Od svih “opravdanja” najzanimljiviji su ljubavni razlozi za izbegavanje validatora, piše “24sata” koji se dosetio da istraži ovu zanimljivu temu.

– Pravdaju se da su zaboravili da se očitaju pošto su se neposredno pre toga posvađali sa dečkom ili devojkom ili raskinuli vezu. Takođe, neretko navode i probleme na poslu pogotovo svađu sa šefom. Međutim, mi nemamo osnova da uvažimo takve žalbe – kaže Dragaš i dodaje da zahteve dobijaju i telefonski i mejlom i pisanim putem – rekao je za ovaj list Aljoša Dragaš, direktor sektora za podršku korisnicima u “Apeksu”.

Pored svađa i značajni razgovori ulaze u široku lepezu izgovora u gradskom prevozu.

– Često kažu kako zbog bitnog telefonskog razgovora nisu mogli da se očitaju pa mi još jednom molimo sve putnike pogotovo sa nepersonalizovanim kartama da spreme svoje kartice pre ulaska u vozilo i da se odmah očitaju čim dođu do validatora. Mi jedino u slučaju tehničkog propusta možemo da poništimo kaznu. U svakom drugom slučaju mi putnike uputimo kod prekršajnog sudije koji na kraju može odlučiti da li će im uvažiti takvo opravdanje i poništiti kaznu – objasnio je Dragaš.

Najčešći izgovori kažnjenih putnika u kol-centru Bus plusa:

1. Da je validator bio blokiran pa nisu mogli da očitaju karticu

2. Da su zbog lošeg zdravstvenog stanja ili povrede morali prvo da sednu pa tek onda da izvade kartu i očitaju je

3. Da su im bile zauzete ruke prilikom ulaska u vozilo ( nošenje kesa, torbi, kofera i slično ) i da nisu mogli zbog toga da se očitaju

4. Da su se zamislili i zaboravili da treba da očitaju karticu

5. Da su imali važan telefonski razgovor koji nisu mogli da prekinu zbog čega nisu bili u mogućnosti da očitaju karticu

6. Da se voze samo jednu stanicu

7. Da nisu stigli da uplate dopunu na svojoj personalizovanoj kartici

8. Da nigde nisu mogli da dopune karticu iako postoji više od 2.000 prodajnih mesta u Beogradu

9. Da vozač nije imao sitno pa nisu mogli da kupe kartu kod vozača

10. Putnici zatečeni u vozilu koji nisu ušli na prednja vrata, ali su upravo krenuli kod vozača da kupe kartu

11. Da su očitali karticu, ali nisu gledali u ekran validatora kako bi se uverili da li je kartica zaista očitana

12. Da misle da kontrolor treba da im očita karticu

13. Da retko koriste javni prevoz ili nisu iz Beograda tako da ne znaju kako se plaća korišćenje javnog prevoza

(24sata.rs)