Skup aranžman ne mora da znači i savršeno letovanje: Ova Beograđanka je za 1.400 evra dobila zaraznu bolest!

Aranžman u Turskoj platila sam 1.400 , a dočekalo nas je stado koje se napaja vodom iz bazena, zbog čega mi je dete dobilo zarazu

– Platila sam 1.400 evra aranžman sa uslugom ultra ol-inkluziv u Kemeru, a kad smo stigli, doživela sam da se kupam sa detetom u bazenu i da stado koza najnormalnije uđe u hotelski kompleks da bi se napojilo vodom iz bazena! To je strašno. Najžalije mi je deteta, koje je umesto odmora dobilo bakterijsku zarazu zbog vode u bazenu – ovako se na letovanju provela Beograđanka M. M. (ime poznato redakciji Kurira) koja je preko turističke agencije „Travel ekspert” uplatila desetodnevni aranžman za sebe i ćerkicu u „luksuznom” hotelu „Armas rizort” u popularnom turskom letovalištu Kemer.

Do plaže autobusom

Kako kaže, koze nisu bile jedini problem sa kojim se tamo suočila.
– Službenica u agenciji nam je rekla da se hotel nalazi na samoj plaži, što mi je bilo veoma važno jer idem sa malim detetom. Međutim, na licu mesta sam shvatila da do plaže možemo stići isključivo autobuskim prevozom. Da ne pominjem kore od lubenica koje su plutale po vodi – i na bazenu, i u moru – prepričava M. M.

Ni situacija u hotelskoj sobi nije bila bolja.
– Kupatilo je bilo kao javni toalet, sa požutelom daskom na ve-ce šolji i pokvarenim odvodom na kadi. Tople vode nije bilo, a frižider nije radio. Tražila sam da nas prebace u drugu sobu jer je prva bila užasna – nastavlja žena ispovest, a priložila je i fotografije kao dokaz da govori istinu. Možete ih pogledati OVDE.

Direktor ne radi vikendom

Kurir je pozvao „Travel ekspert”, ali niko nije bio spreman da da komentar za novine.

– Direktor i menadžer ne rade vikendom, možete ih dobiti jedino u ponedeljak – rekla je devojka koja se javila na telefon. Na pitanje da li imaju mobilni, ona je ponovila da ne rade vikendom.
Drame srpskih turista

– Darko i Sanja Jovanović nedavno su preko agencije „Argus turs” uplatili letovanje u grčkom letovalištu Paralija i odseli su u vili „Orion”. Pretposlednji dan su doživeli da im neko provali u sobu i ukrade pasoše. Kako su naveli, predstavnica agencije je bila veoma neljubazna, i niko nije hteo da im pomogne da odu do Soluna i izvade putne isprave.
– Godine 2010. 92 putnika su preko agencije „Konte” uplatili aranžman za odmor u Tabi, u Egiptu, ali agencija nije na vreme platila dug egipatskim partnerima, pa su putnici izvisili i morali su da se vrate čarter-letom za Beograd. Vlasnik agencije „Konte” Želimir Šimpraga uhapšen je zbog sumnje da je prevario turiste.
– Grupa putnika doživela je skandal i 2011. zbog spora egipatske agencije „Brajt skaj” sa partnerskom agencijom „Junajted travel” iz Beograda. Iako su putnici regularno platili svoje aranžmane, izbačeni su iz hotela u Hurgadi jer beogradska agencija nije uplatila novac svojim poslovnim partnerima.
– Prošlog jula devetoro turista je umesto letovanja u Grčkoj ostalo bez novca i mora, jer je vlasnik turističke agencije „Jupiter turs” u Novom Sadu zaključao agenciju i pobegao sa novcem.
– Turistička agencija „Falkon travel” iz Beograda preko internet sajta www.popusti.rs ponudila je novogodišnji aranžman za doček 2012. u Budimpešti. U poslednjem trenutku, svoje putnike mejlom su obavestili da će spavati u Kečkemetu, udaljenom 90 kilometara od Budimpešte.

Apel turističke inspekcije: PRIJAVITE NEPRAVILNOSTI

Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija uvelo je dežurni telefon na koji svi domaći turisti koji putuju preko turističkih agencija iz Srbije mogu dostaviti primedbe na rad tih agencija i prijaviti eventualne zloupotrebe.

– Broj dežurnog telefona na koji se u toku radnog vremena mogu javljati turistički inspektori je 011/31-39-686, dok se posle 15.30 sati može ostaviti poruka na telefonskoj sekretarici – poručuju iz Ministarstva.