Što ste vi BOLJI, oni su sve GORI: Znate li da Bus plus kartica može da se ošteti od SILNOG VALIDIRANJA?

Svakog dana slušamo 'naređenja' nadležnih kako moramo da kupujemo Bus plus karte i da se čekiramo pri svakom ulasku u vozilo, ali nam niko nije rekao šta da radimo kada, iz nekog razloga, PERSONALIZOVANA KARTA NEĆE DA SE OČITA NA VALIDATORU.

Ova situacija dogodila se jednoj Beograđanki koja se, kako kaže, uredno čekira svaki put kada uđe u neko vozilo GSP-a. Poslednjih nekoliko puta, međutim, kartica nije htela da se očita, zbog čega je pomislila da ne radi aparat.

– Često se dešavalo da, kada uđem u autobus, validator ne radi. Mislila sam da je i ovog puta isti razlog u pitanju, jer kada sam naslonila karticu, ništa se nije dešavalo, mada je i dalje gospođa obaveštavala „da očitamo kartu” – počinje priču za Dnevno.rs Beograđanka Marija A.

Godinama unazad uplaćuje mesečnu kartu

Ona je, kako kaže, verovatno jedna od retkih koja svakog meseca, već godinama unazad, uplaćuje mesečnu Bus plus kartu za nezaposlene. Ipak, kada je htela da uplati novac za februar, naišla je na čudnu situaciju.

– Radnica na kiosku mi je rekla da mi je kartica oštećena, iako sam je produžila pre nepuna dva meseca. Odmah sam pozvala kol centar Bus plusa, i posle čekanja od nekih 15 minuta, javila mi se operaterka. Nakon moje priče, rekla je „stvarno ne znam šta se desilo, ovde vidim da ste nedavno produžili kartu” – nastavlja da prepričava svoju dogodovštinu naša sagovornica.

U tom trenutku, kako ističe, „skočio joj je pritisak”, jer ako radnica ne zna šta je u pitanju, „kako ona da zna”.

– Dok sam pričala sa njom, naišao mi je autobus i ušla sam u vozilo. Kada sam je pitala šta da radim ako mi naiđe kontrola, a meni kartica ne radi, kratko mi je odbrusila „ulazite na svoj rizik, trebalo je da kupite vremensku kartu“. Pa šta oni misle, da jedna nezaposlena osoba, koja redovno odvaja, ne zna ni sama odakle, 1.120 dinara da bi kupila kartu za nezaposlene, ima para za bacanje! – sa besom govori Marija.

Na sreću, kaže sagovornica, kontrola tog dana nije naišla, jer bi „verovatno bila izbačena iz autobusa, sa prvom napisanom kaznom za deset godina, koliko već plaća prevoz”.

Iako oštećena, kartica je primila uplatu

Ipak, sledećeg dana joj je radnica na trafici bez problema uplatila kartu za februar ali i dalje nije mogla da se validira.

– Rešila sam da opet, po treći put u poslednja dva meseca, odem do Biroa za nezaposlene po potvrdu i proverim u čemu je problem sa povlasticom. Pošto mi je Biro na Dorćolu, a već sam nekoliko puta imala negativnih iskustava kad sam htela da produžim karticu jer su me svaki put slali na neko drugo ovlašćeno mesto Bus plusa, otišla sam u GSP u Skender Begovoj – nastavlja sagovornica svoje putešestvije.

Na jednom šalteru su joj rekli da pita na drugom, gde se izdaju povlastice.

– Nisam htela preko reda da pitam. Posle pola sata čekanja, najzad sam rekla službenici da kartica neće da se validira. Kada mi je rekla da je kartica oštećena, pomislila sam „da, sigurno jeste od SILNOG VALIDIRANJA!” I najzad kada sam pomislila da je mojim mukama došao kraj, čula sam „morate da odete u Beograđanku, mi možemo da vam izdamo novu, ali nismo u mogućnosti da prebacimo sredstva sa kartice” – priča nervozno Marija.

Radnica na šalteru zatim dodaje kako sagovornica „prvo mora da izvadi potvrdu, ali ako želi, može i odmah da dobije novu kartice”. Samo mora da se oprosti od 1.120 dinara.

– Sigurno ću im pokloniti svoj novac, pa nemam ja para za bacanje! Stvarno ne razumem zašto se ovakve stvari događaju ljudima koji se trude da budu fini, poštuju sistem i nikada se ne švercuju – pita se naša sagovornica.

Na kraju je otišla u Beograđanku, izvadila novu kartu za nezaposlene, ali se i zapitala jednu stvar.

– Da li ispadamo toliko glupi što se čekiramo svaki put, a oni uvek nađu načina da nam unište dan – zaključuje naša sagovornica.

Jeste li i vi naišli na sličan problem prilikom validiranja kartice?