Sve o Beogradu na jednom mestu: Bgpixel je ono što vam treba!

Bgpixel je proizvod naše želje da na što logičniji i lakši način prenesemo ponudu Beograda u digitalni svet kako bi veći broj ljudi mogao da se upozna sa njom, i odabere za sebe ono što mu od nje odgovara - kaže za Dnevno.rs Nikola Stevanović, jedan od idejnih tvoraca i osnivača ovog projekta.

Sajt Bgpixel.rs predstavlja pravu novinu i ujedno baš ono što je bilo potrebno prestonici. Ekipa mladih ljudi osmislila je internet prezentaciju Beograda koja bi trebalo da olakša građanima prestonice, njenim gostima i posetiocima snalaženje u gradu, organizaciju i osmišljavanje izlazaka, druženja, poseta… Pored internet prezentacije, bgpixel.rs ima i svoju Fejsbuk stranicu na kojoj se može pratiti sve što se dešava u gradu.

– Engleska verzija sajta je u izradi, i u tom slučaju bi trebalo da funkcioniše kao jedan od marketniških kanala za promociju ponude prestonice. Inspirisalo nas je to što ovde živimo i volimo ovaj grad kao i zemlju, i iako se često čuju kritike na njihov račun, treba podsetiti ljude na njihove kvalitete – priča Nikola Stevanović, inače doktorant iz oblasti finansija i bankarstva, koji je zajedno sa svojim prijateljem Milošem Milutinovićem, doktorantom iz oblasti elektronskog poslovanja osmislio i pokrenuo projekat.

– Cilj projekta je da se izvrši prenos celokupne ponude grada u digitalno okruženje i da se Beograd promoviše sa onim što ima da ponudi u najboljem svetlu, kako svojim građanima, tako i stranim turistima – ističe jedan od osnivača stranice.
Sam rad na projektu je, priznaje Nikola, zahtevao na prvom mestu dosta vremena.

– Pored vremena, koje je neprocenjivo, imali smo i novčane troškove. Ono što bih napomenuo jeste da nam je olakšalo to što smo imali razumevanje od strane naših prijatelja i saradnika, pa je to značajno pomoglo. Projekat je svoj idejni razvoj započeo 2. maja 2013 godine, kada je delovalo kao nešto što ćemo uraditi usput iz hobija, međutim kako je vreme odmicalo pojavila se želja da to što profesionalnije uradimo, i shvatili smo da će ovo zahtevati još više vremena i truda. To je uzrokovalo da se napravi poslovni model, zahvaljujući kome bi BGPixel mogao da opstane, a da pri tom ne ugrozi svoju osnovnu svrhu, i on je već u primeni – naglašava mladi bankar kome očigledno ide od ruke i IT sektor.

Stranica ima dosta elemenata koji trenutno nisu vidljivi korisnicima, počevši od same baze lokaliteta koja daleko prevazilazi ovih 7000 koji su trenutno dostupni, iznad kojih se nalazi formirana kategorizacija, pa do funkcionalnosti vezanih za promociju događaja koji se još optimizuju. Trenutno je u toku prenošenje vizuelnih elemenata koji karakterišu ove lokalitete u njihove personalizovane profile. Pored toga u budućnosti je u planu i aplikacija za mobilne uređaje. Dali smo sebi za pravo da izađemo u javnost dok su radovi još u toku, jer je i sam grad dinamičan, a i želeli smo da vidimo povratni impuls od korisnika, kao i sugestije. Svakako, reklamiranje je neophodno da bi ljudi čuli za nas i znali da postojimo, trenutno su aktuelne promocije na društvenim mrežama, i one će se pojačavati kako mi budemo napredovali. Pored toga nadamo se da će ljudi koji su zadovoljni onim što radimo, proslediti reč svojim prijateljima, i ostati uz nas – iskren je Nikola.

Momci smatraju da nemaju konkurenciju u obimu i načinu realizacije projekta.

– Uglavnom se većina sajtova koja se bavi tematikom Beograda specijalizuje za određene elemente ponude koji im služe kao zvezda vodilja, ili funkcionišu po principu žutih strana ili promo sajtova, dok mi sa druge strane želimo da promovišemo celokupnu ponudu, i da Beograd prebacimo u digitalno okruženje – zaključuje Nikola Stevanović.