BEOGRAĐANI, evo LEPIH VESTI: Tramvaj ’11’ ponovo JEZDI prestoničkim ulicama, OVO mu je trasa!

Tramvaj
Dnevno.rs/Petar Marković

Posle pet godina pauze, tramvaj na liniji 11, na radost Beograđana, ponovo jezdi ulicama prestonice, pišu "Večernje novosti".

 

Jedina direktna veza između Bloka 45 na Novom Beogradu i Dorćola, posle više od pet godina, ponovo je aktivirana, ali iako je njeno vraćanje na ulice prestonice najavljivano prethodnih meseci, sugrađani su bili iznenađeni njenom pojavom.

“Nisam imala pojma da je ponovo uvode”, priča Sanja.

”Baš sam se iznenadila. Ušla sam u prvi tramvaj koji je naišao. Idem do “Ušća”, pa mi je svejedno. Mada, ni ranije se nisam često vozila njome”, objašnjava ona.

Beograđani izabrali da GRADSKI PREVOZ BUDE CRVENE BOJE, vozila i dalje ŠARENA

Iznenađeni njenom pojavom, ali i nesigurni kojom trasom saobraća, sugrađani su ostajali na stajalištima i čekali tramvaj koji je išao iza češke “kate”, koja će voziti na ovoj liniji. Tako od početne do krajnje stanice nije bilo više od pet osoba u vozilu. Svi su mahom izašli kod “Ušća” ili kod Ekonomskog fakulteta.

“Jedva sam čekala da uvedu ovu liniju”, priča Marija, koja se provozala sve do Pristaništa.

“Radim na Dorćolu i ovo je direktna veza između blokova i ovog dela grada. Ranije sam uvek išla 95, pa pešačila do kafića u kome radim. Ova linija će mi definitivno uštedeti vreme”, kaže ona.

Apel skupštinama stanara: Obeležite mesta gde ima ledenica, zaštitite i sebe i druge

Ipak, da ne bi zakasnila, kod Pristaništa je morala da izađe iz ovog tramvaja i uđe u “dvojku”, koja je trebalo da krene prva.

“Ovaj deo je najgori na liniji 11”, iskren je Slobodan, koji je i pre pet godina vozio tramvaj ovom trasom.

“Pošto “dvojke” ne možemo da obiđemo, ako je neka ispred moramo da čekamo njeno vreme za polazak! To nekad traje pet, a nekad i deset minuta. Zato putnicima kažem šta je u pitanju, i uvek svi izađu i pređu u “dvojku” koja prva kreće. Većina njih i ide dalje. Ova linija pogoduje samo srednjoškolcima koji iz blokova idu u neku od četiri srednje škole u ovom delu grada i penzionerima koji nikuda ne žure, a pošli su da prošetaju po Kalemegdanu. Zato ova linija nikada nije ni imala mnogo putnika”, objašnjava on.

Da je tačna tvrdnja vozača da je nemoguće da pređu 22 stanice za 45 minuta, kolika im je “turaža”, potvrđuje planirani red vožnje. Slobodan je na krajnju stanicu, okretnicu ispod Zoološkog vrta stigao u 12.05, a sa iste je trebalo da krene ka Novom Beogradu – 15 minuta ranije.

Obaveštenje da je linija 11 ponovo u funkciji nema na svim stajalištima. I dok na tablama u strogom centru, između 9 i 13 stoje dve jedinice, to nije slučaj sa većinom stanica na Novom Beogradu. Čak su i oni građani koji ulaze na početnoj stanici ostali uskraćeni za ovu informaciju.