Beograđani se žale: Doskoro je ovo bila NAJBOLJA LINIJA u gradu, a sada je VOŽNJA POSTALA NOĆNA MORA

Autobus
Dnevno.rs/Petar Marković

Žitelji Mirijeva koji koriste liniju 27E nezadovoljni su gradskim prevozom otkako je njena trasa, pre dva meseca, produžena do Novog Beograda. Vozila koja saobraćaju od ovog zvezdarskog naselja do nove okretnice u Bloku 20 i dalje nose oznaku "E", iako linija više nije ekspres.

 

Prema rečima putnika, koji su godinama svakodnevno koristili 27E da bi stigli do Trga republike, gde je okretala ova linija, čekanje da stigne autobus sada se oduži i više desetina minuta. Vozila su često dupke puna i u njih ne može da se uđe.

– Ovo je bila jedna od najboljih linija, a sada ne mogu da dočekam da se autobus pojavi. Kod Doma omladine staju i 95 i 16 i nekada prođe i po pet autobusa na ovim linijama, pre nego što mi dočekamo 27E da stigne s Novog Beograda – žali se Zlata R, koja živi u Mirijevu 3.

Koliko su polasci retki vidi se i na ekranu koji je postavljen na stajalištu. Osim toga, na ovoj liniji obično voze “kratki” autobusi sa podignutom zadnjom platformom, koji su uz to i mnogo uži, pa u njih stane manje ljudi nego u one klasične.

– Ubacili su i neke stare buseve, koje ranije nismo viđali, a potpuno su izbacili vozila sa “harmonikom” – objašnjava naša sugrađanka.

Mada je linija produžena za samo četiri stanice, prelazak preko Brankovog mosta i kroz Terazijski tunel znatno usporavaju vožnju.

Osim toga, linija 27E ima nešto komplikovaniju trasu na Novom Beogradu. Ka Bloku 20 ide Bulevarom Nikole Tesle, zatim skreće levo pored Ušća, odakle nastavlja u Milentija Popovića, pa ponovo skreće levo pored “Hajata”. Usput prolazi kroz četiri semafora, od kojih dva podrazumevaju leva skretanja, što znatno produžava putovanje.

Korisnici autobusa na liniji 27E kažu da umesto pet minuta, koliko su nekada čekali da im stigne autobus sa ovom oznakom, sada čekaju i do dvadeset minuta.

Deset polazaka manje

Promene na liniji 27E posledica su uvođenja nove mreže linija javnog gradskog prevoza, koja je urađena na osnovu analiza koje su uradili Saobraćajni fakultet i Direkcija za javni prevoz.

Broj polazaka sa stanice u Mirijevu smanjen je, posle produžetka linije, za više od deset polazaka. S ozbirom na ograničen kapacitet voznog parka javnog gradskog prevoza, interval se neće skoro skraćivati.



loading...