DA LI JE I VAMA OVO PISALO? Poruka koja je zbunila građane koji su se prijavili za 100 evra

Pojedini građani koji su se onlajn prijavili za jednokratnu novčanu pomoć od 100 evra bili su iznenađeni kada su prilikom provere statusa prijave dobili poruku: "Fizičko lice je u statusu dodeljivanja bankovnog računa", iako imaju aktivan račun u banci koju su izabrali prilikom prijave. Iz Ministarstva finansija poručuju da nema razloga za brigu i da poruka ne znači da se otvara novi račun.

Printscreen

Dok su neki koji imaju otvoren račun dobili poruku da im se dodeljuje bankovni račun, dugi koji su nezaposleni i račun nemaju dobili su poruku da je sve u redu s prijavom.

Iz Ministarstva finansija su za “Blic Biznis” objasnili da poruka “Fizičko lice je u statusu dodeljivanja bankovnog računa” podrazumeva da su završene neophodne provere i da je u toku povezivanje aktivnog tekućeg računa sa unetim ličnim podacima prijavljene osobe.

Ukoliko prijavljeni ne poseduje aktivni tekući račun, otvara mu se i dodeljuje namenski račun za isplatu jednokratne pomoći.

S druge strane, navode iz Ministarstva, ako pri kontroli statusa prijave građanin dobije poruku da je sve u redu sa prijavom, to znači da su uneti podaci prošli neophodne provere i da ta osoba zadovoljava uslove propisane Uredbom, odnosno da je reč o državljaninu Srbije, da ima aktivno prebivalište i važeću ličnu kartu.

Za elektronsku prijavu građani treba da na sajtu idp.trezor.gov.rs, da kliknu na polje “Podnošenje prijave” i tamo unesu svoje podatke – JMBG, broj lične karte i banku u kojoj imaju otvoren račun.

Ukoliko nemaju račun u banci, treba da kliknu na banku preko koje žele da im bude uplaćen novac.

Takođe treba da označe polje kojim potvrđuju saglasnost za obradu ličnih podataka.

Pošto se prijave, mogu i da provere status svoje prijave izborom drugog polja. Ukoliko imaju problema, mogu ih prijaviti izborom treće opcije – Prijava problema.