Moravski koridor gradiće se u dužini od 112,3 kilometra, a radovi bi trebalo da budu završeni za četiri godine.

Ta saobraćajnica povezaće sve veće gradove centralne Srbije gde živi više od pola miliona ljudi – Čačak, Kraljevo, Vrnjačku Banju, Trstenik, Kruševac, Stalać i Ćićevac, kao i Koridor 10 i autoput “Miloš Veliki” (Koridor 11).

Vlada Srbije je sa američko-turskim konzorcijumom Behtel-Enka 5. decembra potpisalo komercijalni ugovor i izgradnji Moravskog kodora u vrednosti 745 miliona evra, a predvidjeni su i dodatni radovi i direktni i indirektni materijalni troškovi od 20 odsto.

Ugovorom je predviđeno da za dve godine Кruševac autoputem bude povezan sa Кoridorom 10, za manje od tri godine da se Кraljevo i Čačak povežu sa “Milošem Velikim”, a da kompletan projekat bude završen za četiri godine.

Pored izgradnje autoputa, projekat obuhvata i regulaciju Zapadne Morave i njenih pritoka, kao i izgradnju telekomunikacione infrastrukture.

Autoput Pojate-Preljina sastojaće se iz tri deonice: Pojate–Кruševac (27,83 kilometara), Кruševac–Adrani (53,88 kilometara) i Adrani–Preljina (30,66 kilometara).

Maksimalna dozvoljena brzina na toj saobraćajnici biće 130 kilometara na čas, a imaće 11 petlji i 130 ostalih objekata, od čega 71 most, 23 nadvožnjaka, pet podvožnjaka i 31 propust.



loading...