U ostavci dostavljenoj Vladi Srbije, Ministarstvu gradjevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i predsedniku Skupštine Železnica Srbije, Stojčić je ukazao da je njegov mandat završen zaključno sa 17. januarom ove godine jer je na dužnost generalnog direktora preduzeća izabran konkursom pre četiri godine.

On je naveo da je njegov mandat “bio i ostao uslovljen problemima koji onemogućavaju dalju realizaciju procesa restrukturisanja železnickog sektora, bar iz pozicije brojnim činiocima suženog delovanja moje službe”.

Stojčić je ukazao da su neki od razloga zbog kojih je podneo ostavku neusaglašenost Statuta Železnica Srbije sa Zakonom o javnim preduzećima, nemogućnost raspolaganja imovinom Železnica, rastući broj (oko 8.000) sudskih sporova, najviše po osnovu smenskog rada i toplog obroka, blokada žiro računa u iznosu od 767.700.313 dinara, opstrukcija u procesu rada.

Istakao je da sve to ima “konsekvence” i na njegov privatni život.

U Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Beti je rečeno da se preduzeće Železnice Srbije ne bavi upravljanjem železničkim projektima i infrastrukturom na železnici već nasledjenim dugovima srpskih železnica i imovinom. Ti procesi su, kako navode u Ministarstvu, pri kraju i ispunjavaju se uslovi za gašenje Železnica.

Ranije jedinstvena srpska železnica je podeljena na četiri preduzeća – Infrastruktura železnice Srbije, Srbijavoz, Srbijakargo i Železnice Srbije.