Neki su bili spremni da plate i 640, umesto 19,99 dolara. 

Američki lanac jeftine obuće Payless napravio je jedan od urnebesnijih društvenih eksperimenata u poslednje vreme. U genijalnom marketinškom potezu preuzeli su bivši Armanijev butik i napunili ga štiklama koje inače koštaju 19,99 dolara. Na grandiozno otvorenje tog, kao, luksuznog butika, koji su nazvali Paylessi, pozvali su veliki broj takozvanih influensera.

Dovukli su i kamere i ispitivali ljude kako im se dopada njihova ekskluzivna obuća. Nemajući pojma da u ruci drže cipele koje koštaju manje od 20 dolara, Instagram zvezde divile su se luksuzu. Neki su pasionirano opisivali materijale i evidentno skupocenu izradu. Organizatori su zatim počeli da ih ispituju koliko bi bili spremni da platie za tu divotu i najviša cifra koju je neko lupio bila je 640 dolara. Za, ponavljamo, cipele koje se inače mogu kupiti za 19,99.

U nekoliko sati prodali su obuće za 3 000 dolara, ali bili su pošteni i nisu zadržali novac. Influenserima su uredno vratili sve što su platili i pritom su im poklonili cipele koje su im se toliko dopale. Genijalnu kampanju sad će vrteti po televizijama i društvenim mrežama.