Kakav marketinški potez!
.@pionirsubotica je pobijedio ??? pic.twitter.com/x3VemsEdlE
— Petar (@petarkarabatic) December 22, 2016
Nakon što je svojim proizvodom umalo započela “čokoladni rat” na Balkanu, subotička kompanija “Pionir” odlučila se za jedan originalan marketinški potez – da se reklamira u Hrvatskoj!
Širom Zagreba osvanuli su bilbordi “Sretni blagdani” sa velikom slikom čokoladice “Moni” koja je i započela čitavu “slatku aferu” nakon što se našla u prazničnim paketićima koji su podeljeni deci u Dubrovniku, a hrvatska predsednica Kolinda Grabar Kitarović negodovala.
@Pera_Lozach @pionirsubotica Evo slike "u eksterijeru" 🙂 pic.twitter.com/6UJrEa12Ms
— KALINIĆ (@DvaNulaTri) December 22, 2016
Reklama je na društvenim mrežama izazvala mahom pozitivne komentare među Hrvatima koji potez ocenjuju kao jako kreativan, a Pionir se svojim potezom pohvalio i na Twitter-u uz pitanje: “Jeste li videli naše bilborde u Zagrebu?”
Jeste li videli naše billboarde u Zagrebu? 😉 #mony pic.twitter.com/aAU1cWZLOe
— Pionir Subotica (@pionirsubotica) December 22, 2016