Ovo može da vam se dogodi iako imate personalizovanu Busplus karticu i redovno uplaćujete mesečnu kartu.
Znate li da Busplus kartica može da se ošteti od “silnog validiranja”?!
Upravo ovo dogodilo se jednoj našoj čitateljki koja se, kako kaže, uredno čekira svaki put kada uđe u neko vozilo GSP-a. Pre nekoliko meseci, međutim dogodilo joj se da nekoliko puta kartica nije htela da se očita, zbog čega je pomislila da ne radi aparat. Ona se obratila našoj redakciji da ispriča svoju “malu avanturu” sa Busplusom koja ju je koštala malo novca, ali mnogo vremena i živaca.
– Često se dešavalo da, kada uđem u autobus, validator ne radi. Mislila sam da je i ovog puta isti razlog u pitanju, jer kada sam naslonila karticu, ništa se nije dešavalo, mada je i dalje gospođa obaveštavala “da očitamo kartu” – počinje priču za Dnevno.rs Beograđanka Marija A.
Godinama unazad uplaćuje mesečnu kartu. Ona je, kako kaže, verovatno jedna od retkih koja svakog meseca prvo ide da kupi mesečnu Busplus kartu za nezaposlene. Ipak, kada je htela da uplati novac pre nekoliko meseci naišla je na čudnu situaciju.
– Radnica na kiosku mi je rekla da mi je kartica oštećena, iako sam je produžila pre nepuna dva meseca. Odmah sam pozvala kol centar Bus plusa, i posle čekanja od nekih 15 minuta, javila mi se operaterka. Nakon moje priče, rekla je “stvarno ne znam šta se desilo, ovde vidim da ste nedavno produžili kartu” – nastavlja da prepričava svoju dogodovštinu naša sagovornica.
U tom trenutku, kako ističe, “skočio joj je pritisak”, jer ako radnica ne zna šta je u pitanju, “kako ona da zna”.
– Dok sam pričala sa njom, naišao mi je autobus i ušla sam u vozilo. Kada sam je pitala šta da radim ako mi naiđe kontrola, a meni kartica ne radi, kratko mi je rekla “ulazite na svoj rizik, trebalo je da kupite vremensku kartu”. Pa šta oni misle, da jedna nezaposlena osoba, koja još redovno plaća mesečnu kartu, ima para za bacanje?! – pita Marija.
Na njenu sreću, kontrola tog dana nije naišla, a sledećeg dana je na trafici bez problema uplatila mesečnu kartu. Međutim, i dalje nije mogla da se validira.
– Rešila sam da opet, po treći put u poslednja dva meseca, odem do Biroa za nezaposlene po potvrdu i proverim u čemu je problem sa povlasticom. Pošto mi je Biro na Dorćolu, a već sam nekoliko puta imala negativnih iskustava kad sam htela da produžim karticu jer su me svaki put slali na neko drugo ovlašćeno mesto Bus plusa, otišla sam u GSP u Skender Begovoj – nastavlja sagovornica svoje putešestvije.
Na jednom šalteru su joj rekli da pita na drugom, gde se izdaju povlastice.
– Nisam htela preko reda da pitam. Posle pola sata čekanja, najzad sam rekla službenici da kartica neće da se validira. I onda mi je ona konačno rekla da je kartica oštećena, ali nije precizirala kako je do toga došlo. Ja sam pomislila kako mora da je od silnog validiranja – zaključuje Marija koja je onda konačno, posle silnog šetkanja, dobila novu Busplus karticu.
Jeste li i vi naišli na sličan problem prilikom validiranja kartice?