Kaže, iznenađen je ovako velikom interesovanjem građana.
“Kupci su i stari i mladi, izgleda da su svi pomalo zasićeni SMS čestitkama, pametnim i manje pametnim telefonimaa i šalju ih u istoriju”, rekao je Nikolić na prodajnom mestu, prenose domaći mediji.
Nikolić dodaje da nije jedini prodavač čestitki u Jagodini, ali, “ako svi ovako imaju dobru prodaju, uskoro traba očekivati ono vreme kada su poštari, u ovom doba, s punim torbama čestitki, padali sa nogu da ih uruče primaocima pre Nove godine i Božića”.
Novogodišnje želje dragim osobama i prijateljima na čestitkama ostaju godinama, a SMS se izbriše odmah posle praznika, objasnio je Nikolić.
Na štandu Nikolića “obične čestitke” sa Dedom Mrazom u crvenom, duge bele brade i s punom torbom poklona, “koštaju” pet dinara.
“Novogodišnje čestitke ipak ima ko da piše”, dobacio je Nikolić na rastanku.