Direktno ili indirektno šalju se poruke budućim kupcima i korisnicima usluga, a sve zarad većeg profita. Različitim medijskim kanalima, pomoću različitih strategija, a sve sa jednim ciljem. Reklama mora da privuče pažnju i da se izdvoji od ostalih. Mora da bude upečatljiva kako bi se istakla u odnosu na konkurenciju.

U omiljenom magazinu, na radiju, televiziji, na svakom ćošku po gradu, na internetu, sa svih strana iskaču reklame. S pravom se može reći da je oko nas samo reklama.

Ali to ne čudi.

Uspeh i dobro poslovanje preduzeća zavisi i od nastupa na tržištu, a uz odličnu i kvalitetnu reklamu, sigurno ćete biti primećeni. Imajte uvek na umu da će reklama da privuče mnogo više novca nego što ste u nju uložili, a ako želite mnogo više potrošača i klijenata, onda je to pravi način za njihovo privlačenje.

Kada želite da steknete poverenje svojih potrošača, ali i da im ponudite baš to što traže, napravite kvalitetnu reklamu i uspeh je zagarantovan. Cilj je samo jedan, a to je zarada.

Ipak, uvek imajte na umu da je dobra usluga i kvalitetan proizvod na prvom mestu, a kada su reklame na sve strane, onda i vi morate da nađete način da se za vas čuje.

Kako doći do željene ciljne grupe? Kako privući potrošače? E, tu na scenu stupa njeno visočanstvo REKLAMA!

Hodajući marketing – štampa na tekstilu i reklamne majice

Kako bi bilo lepo da se o vašem proizvodu priča svuda, zar ne?

E pa, pravi je trenutak da svoj proizvod ili uslugu oglasite na moderan način. Prilagodite se modernim trendovima, smislite konkretnu ideju, a onda se bacite na realizaciju.

Hodajući marketing, lepo zvuči, zar ne?

Ako želite svoju kompaniju da reklamirate na pravi način, onda je stampa na tekstilu pravo rešenje. Dobićete hodajuću reklamu, a uz to bićete i zapaženi.

Sviđa vam se ideja, zar ne?

Reklamne majice su veoma korisne, jer se zahvaljujući njima kod potrošača razvija svest o vašem brendu, a kada je jasno istaknut logo firme, onda je to pravi put do stvaranja lepe slike o preduzeću.

Na početku je posebno važna ideja, jer kada osmislite kako će reklama da izgleda, onda ćete lako celu priču realizovati. Znajte uvek da je dobra ideja polovina uspeha.

Reklamne majice u Beogradu sve popularnije!

Marketinški svet stalno traži nove alate za oglašavanje. Danas su sve popularnije reklamne majice, ali treba obratiti posebnu pažnju na štampanje na tekstilu. Kada se odlučite za reklamne majice Beograd će vam ponuditi veoma kvalitetnu štampu.

Kod reklamnih majica obratitie pažnju na sledeće:

  1. Uvek birajte jednobojni tekst!
  2. Bojite samo krupan tekst, a nikako ne stavljajte linije šarenih boja.

Veličina teksta zavisi od same štampe na tekstilu. Kada je tekst veći, nema mnogo problema oko štampanja, a kada je manji, onda nemojte eksperimentisati sa bojama. Svaki nepravilan odabir boja može da da dovede do nečitljivosti.

Zato se najradije preporučuje štampanje teksta u crnoj boji.

Kada je tekst mali, onda nikako ne birajte šarene boje, jer će doći do zamućenja. Ideje predložite, ali dalje ne bi trebalo da se mešate u posao, jer profesionlaci znaju kako najbolje da odrade svoj posao. Ako je podloga šarena, beo tekst se neće primećivati, jer će dobiti boju podloge, a sigurni smo da je to poslednje što biste želeli, je l’ da?

Kako dizajnirati reklamne majice?

Dobra ideja neće imati smisao, ako se pravilno ne realizuje.

Zato je važno izabrati pravi dizajn. Zbog toga većina kompanija bira najbolje kreativno rešenje i ulaže veliku količinu novca u oglašavanje kako bi se što više kupaca privuklo.

I jeste, dizajn je ključan ako želite da privučete interesnu grupu. Logo firme bi trebalo odmah da se prepoznaje kako bi se potrošači odmah zainteresovali za uslugu ili proizvod. Borba za kupce je postala nemilosrdna, pa su firme rešile da se bore na različite marketinške načine. Upravo su se kao odlično reklamno rešenje nametnule reklame na majicama, jer će tako vaša hodajuća reklama svuda biti primećena.

Američka studija je pokazala da se preko 80% potrošača odluči o kupovini nekog proizvoda u trenutku kada vidi upečatljiv logo. Poruka je upućena direktno potrošaču, a ideja privlači pažnju. A s obirom da danas internet takodje može i te kako razviti brend obavezno razmislite i o vašem online prisustvu.

Poslovni poklon mora da bude primeren!

Posebno kod poslovnih poklona morate da budete pažljivi. Ne preterujete!

Poklon mora da bud usklađen sa prilikom i okolnostima, a ako izaberete pravi dar, onda će poverenje između poslovnih partnera biti jače. Ovde je važna emocionalna vrednost poklona, zato se posebno potrudite da ostavite što bolji utisak. Za reklamne majice izberite kvalitetan materijal, adekvatnu boju i odgovarajuće veličine. Neka vaša reklama bude odraz vaše firme!

Birajte kvalitet, a ne kvantitet i darujte poslovni poklon u pravom trenutku. Jedino tako vam je uspeh zagarantovan!

Poklon koji traje – reklamne majice

Poslovni pokloni su veoma važni u korporativnoj kulturi. Uspostavlja se pozitivan odnos među poslovnim partnerima, a uspostavlja se poštovanje i poverenje među partnerima. Ipak, treba izabrati pravi poslovni poklon. Da bi se izgradila jača veza sa brendom i poslala važna poruka klijentima ili partneru, korporativni poklon je veoma važan.

Mislite i na rejting firme, a osim što ćete poslovne poklone uručiti klijentima i partnerima, obavezno darujte i svoje zaposlene. I ne zaboravite, zadovoljni zaposleni jesu najbolja reklama svake firme.

Pripremite svakom timu reklamne majice i sigurni smo da ćete ih na pravi način obradovati. Dovoljan broj i odgovrajuće veličine govore sve umesto vas, zato se dobro pripremite.

Klijente obradujte prikladnim i originalnim poklonima, a izaberite pravi trenutak kada ćete poklone darovati. Sitnicama se kupuje pažnja, zato mudro birajte poklon i trenutak kada ćete nekoga obradovati.

Za idealnu reklamu na događajima birajte reklamne majice!

Planinarenje, utakmice, maratoni, trke i drugi sportski događaji idealna su prilika kada hodajuća reklama stupa na scenu, jer ćete tako najbolje promovisati svoje preduzeće. Za redovne sastanke van kancelarija, reklamne majice su idealne, jer ne samo da će poslužiti u tom trenutku, nego će moći da se nose i kasnije. A nikad se ne zna ko može da primeti logo firme na majici.

Posebno su važna i sponzorstva nekih događaja, a ako ste rešili da učestvujete kao sponsor, onda obavezno pripremite i reklamne majice. Sportska takmičenja odličan su način za promociju kompanije, jer je uvek ogroman broj posmatrača, ali i učesika. A cilj je samo jedan, treba dopreti do što većeg broja budućih korisnika, potrošača ili partnera.

Recimo, svaki maraton je odlična prilika za marketing. Tokom trke učesnici će nositi majice sa znakom preduzeća, a po završetku događaja majica ostaje kod učesnika. Zato se za masovne događaje posebno isplati štampa na tekstilu. Ako izaberete upečatljivo idejno rešenje, vaš promo materijal će veliki broj ljudi primetiti, ali i zapamtiti.

Reklamne polo majice – čista elegancija

Od događaja zavisi kakvo idejno rešenje za reklamu ćete izabrati. Imajte na umu da je uvek bolje manje, a ne više. Naime, ako je svečanija prilika u pitanju, onda birajte reklamne polo majice. One su elegantne, a ipak ne stežu, ne zatežu, nego se lako kombinuju uz sve.

Takođe, pošto su veoma komforne, mogu se nositi u različitim prilikama, a upravo svečana promocija nove linije proizvoda ili otvaranje novog lokala, može poslužiti za ovu vrstu hodajućeg marketinga.

Reklamne košulje – za sve svečane prilike

Da li ste primetili da svaki bolji restoran ima posebne uniforme?

E pa u tome i jeste ključ dobrog oglašavanja.

Ako želite da se prikažete u što boljem svetlu, onda se potrudite da se tako i predstavite. Naime, svi bolji ugostiteljski objekti dobro znaju da njihovi zaposleni treba da budu elegantni, a u tome će im poslužiti reklamne košulje. Idealne su za svečane prilike, a logo na košulji ostaviće poseban utisak, ukratko rečeno profesionalnost na delu. A to svaki restoran želi, zar ne?