MESTO GDE PROVODITE VEĆI DEO DANA: Kako napraviti POSLOVNI PROSTOR koji privlači pažnju?

Poslovni prostor je mesto gde provodite veći deo dana. Pored vašeg porodičnog doma, veliki deo vremena u toku jednog radnog dana provodite na poslu. Svima je važno da poslovni prostor bude lepo uređen i da se u njemu čovek oseća prijatno. Ovo je bitno bez obzira na to gde ste zaposleni i da li radite za poslodavca ili ste vlasnici sopstvene firme. Nekada je dovoljan samo mali detalj koji će potpuno promeniti izgled prostorije, treba samo da budete maštoviti i rezultat neće izostati.

posao
pixabay.com

Za one koji veći deo vremena provode u kancelariji, jedna ukrasna biljka potpuno bi oplemenila prostor i unela vedrinu. Enterijer poslovnog prostora je svakako ono što će vaši potencijalni klijenti uvek primetiti, pa možda i na osnovu njega doneti pozitivno mišljenje o samoj firmi.

Uvek je bitno da poslovni prostor ne bude jednoličan i monoton, već drugačiji i zanimljiv. Ovo često utiče na raspoloženje i produktivnost zaposlenih.

Budite praktični kada renovirate poslovni prostor

Onda kada se odlučite da vaš poslovni prostor delimično ili potpuno renovirate, bitno je obratiti pažnju na određene stvari i na pametan način iskoristiti sredstva koja ulažete.

Udobnost kancelarijskog nameštaja je visoko na listi prioriteta kod sređivanja ovakvog prostora. Ukoliko vaši zaposleni sede tokom čitavog radnog vremena, vrlo je bitno da stolice budu udobne, a po mogućnosti i podesive. Treba izbegavati gomilanje nepotrebnog nameštaja i zato procenite koliko vam je dovoljno za odlaganje dokumenata. U ovu svrhu mnogo su praktičniji ormari od otvorenih polica. Ako stavite ormare, prostor će delovati urednije, a održavanje higijene biće jednostavnije.

Rasveta je jako bitna za bilo koji poslovni prostor. Naravno, niko ne želi da provodi veći deo dana u mračnoj prostoriji. Ukoliko nema dovoljno dnevnog svetla, potrudite se da osvetljenje bude odgovarajuće.

Svaki poslovni prostor treba da ima ventilaciju, grejanje i hlađenje. Ovo je potrebno redovno održavati da bi vaši zaposleni imali adekvatne uslove za rad. Što se tiče računarske opreme, ne treba štedeti na kvalitetu. Jednostavno pronađite dobavljača koji će vam dostavljati vrhunske uređaje po prihvatljivoj ceni.

Kancelarija nije vaš dom, ali može biti mesto gde se jednako prijatno osećate. Iz ovog razloga, zidovi na vašem radnom mestu ne moraju biti prazni. Slike ili adekvatni ukrasi u skladu sa nameštajem mogu doprineti boljoj atmosferi i ostaviti dobar utisak kod budućih saradnika.

Poslovni prostor je mesto gde se borite za nove prilike u biznisu, u njemu kreirate i ostvarujete uspeh i svoje ambicije. Ovaj prostor ima veliki udeo u identitetu firme, funkcionisanju čitavog tima i svakodnevne radne atmosfere.

Naravno, sve je ovo vrlo bitno za članove kolektiva i one koji su vaši klijenti. Pre nego što je bilo ko od njih posetio vašu firmu, morao je da obrati pažnju na njen spoljašnji izgled. Neophodno je da vaši klijenti ili potrošači imaju dobar utisak o vašem poslovnom prostoru i da njegova spoljašnost bude primećena.

Današnje vreme je vreme reklama i one su svuda oko nas. Sastavni su deo radnog prostora trgovina, apoteka, ordinacija, ugostiteljskih objekata i mnogih preduzeća koja se bave uslužnom delatnošću. Brendiranje izloga može biti ključno da se izdvojite iz mase i budete vodeći na tržištu.

Kako da privučete pažnju ciljne grupe?

Brendirani izlog omogućava upoznavanje javnosti sa vašim brendom. Ovakvi izlozi garantuju uočljivost i sa velike udaljenosti. Spoj kvalitetno urađenog dizajna i dobro osmišljene reklame odličan je način da skrenete pažnju prolaznika, navedete ih da upamte logo vaše firme i možda postanu vaši verni potrošači. Koliko ste puta posetili prodavnicu na čijem izlogu piše „sniženje“, a da to niste planirali?

Svi to često uradimo baš zbog ovakvog natpisa i mnogo puta se nađemo u ulozi kupca. Razne promocije i popusti ključni su deo marketinga maloprodajnih objekata i obaveštenja o njima uglavnom su na samom izlogu. Rasprodaje i sniženja mogu privući kako stare, tako i nove potrošače. Neki će se ovako tek upoznati sa vašim brendom i ostati mu verni. Ima i onih koji poznavajući vaš asortiman, čekaju  trenutak da budu obavešteni o novostima iz vaše ponude.

Za brendiranja izloga koriste se folije za izloge. Digitalnom štampom na ovim folijama moguće je napraviti privlačan dizajn, dodati novu dimenziju izlogu. On će biti dekorativan, a u isto vreme i pružiti informacije o trenutnim pogodnostima koje nudite potrošačima.

Oblepljivanje izloga je trajna reklama i odlična je zamena za zatamnjivanje stakala na vašem poslovnom objektu, čime ćete obezbediti privatnost vaših potrošača, kao i klijenata u teretanama, salonima i drugim objektima. Potrebno je naći stručnjake koji se time bave i koji mogu na adekvatan i kvalitetan način sprovesti ideju u delo. Sve zavisi od vaših želja i potreba kao i specifičnosti izloga. Prateći trendove i zahteve ciljne grupe potrošača, doći ćete do zaključka kako da najbolje predstavite svoju kompaniju, kao i proizvode ili usluge koje ona nudi.