Ni četiri godine otkako je otvoren Most na Adi, liftovi uz njegovu konstrukciju, namenjeni za pešake i bicikliste, nisu još prevezli nijednog putnika.

 

Ni četiri godine otkako je otvoren Most na Adi, liftovi uz njegovu konstrukciju, namenjeni za pešake i bicikliste, nisu još prevezli nijednog putnika.

Biciklisti koji se odluče za trasu od Sajma do Novog Beograda preko Mosta na Adi, moraju da obilaze oko pristupnica ne bi li se našli na putu za željenu destinaciju. Oba lifta iz podnožja Radničke petlje, kraj restorana “Stenka”, zabravljeni su i van upotrebe, kao i drugi sa suprotne strane, pišu Večernje novosti.

Ne vozim tu turu, ali bi svakako bilo lakše. Bespotrebno se kruži, kada su već napravljeni – kaže jedan od biciklista.

Već naviknuti na natpis na digitalnom ekranu “van upotrebe”, dvotočakši ga zaobilaze. Ipak, ovih dana, mogu se videti radnici oko kućica za liftove.

U toku je postupak javne nabavke za dodatno servisiranje biciklističko-putničkih liftova. Izvođač je uveden u posao i očekujemo završetak radova, kao i stručni nalaz o ispravnosti liftova. To je neophodno da bi se dobila protivpožarna saglasnost, a, na kraju, i upotrebna dozvola – poručuju iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

Nakon puštanja u rad, nadležnost kontrole upotrebe liftova imaće gradska uprava.

Samo za lift na novobeogradskoj strani izdvojeno je 353.119,63 evra, dok je onaj kod Ade koštao 235.400. Tu je još i okno na čukaričkoj strani, za koje je odvojeno čak 368.301,82 evra.