NA VRHU LISTA ZA KUPOVINU: Ovo su NAJTRAŽENIJI PROIZVODI tokom pandemije korone

Evo nekoliko stvari koje su većini kupaca na vrhu spiska kada odlaze u kupovinu.

Kupovina
Pixabay.com

Od pojave pandemije, a posebno od trenutka kada su vlade najavljivale uvođenje policijskog časa, naše navike tokom obavljanja kupovine uveliko su se promenile.

S dolaskom zime, oko 57 posto kupaca razmišlja o popunjavanju zaliha onom robom kao i na početku epidemije, pokazalo je novo istraživanje firme Inmar Intelligence.

Evo nekoliko stvari koje su većini kupaca na vrhu spiska kada odlaze u kupovinu.

1. Toalet papir

Upravo je toalet papir većina kupaca nagomilavala u svojim domovima, a 67 posto ispitanika izjavilo je da žele naručiti još. Međutim, u proleće je potražnja bila udvostručena, ali sada je industrija zabeležila porast, proizvod je lako dostupan i nema poteškoća sa nestašicom. Prema tome, ako razmišljati o kupovini velike zalihe toaletnog papira, razmislite i koliko vam je zaista dovoljno.

2. Sredstva za dezinfekciju

Ovo je bio, uz toaletni papir, najtraženiji proizvod tokom prvog talasa epidemije što je i razumljivo s obzirom na to da su svi stručnjaci pozivali na korištenje dezinfekcionih sredstava.

3. Papirne maramice i dezinfekcijske maramice

Čak 52 posto ispitanika izjavilo je da će nagomilati i ovaj proizvod, ako ih budu mogli pronaći u tolikoj količini. Uz papirne maramice, poželjan proizvod su i dezinfekcijske maramice, a 53 posto ispitanika je izjavilo da ih žele kupiti.

4. Konzervirana hrana

Ovo je očigledno i dobar izbor jer konzervirana hrana može dugo da stoji, a da se ne pokvari. Oko 54 ispitanika imala je ovaj proizvod na svojoj listi želja. Neki biraju meso u konzervama, a neki voće i povrće. Uz to, dobar izbor su i žitarice, suvo voće i konzervirani sokovi.

Uz to, 45 posto kupaca reklo je da su tu još neki proizvodi koje žele nagomilati prije novog vala, a koje nisu kupovali u proljeće. Četiri su stvari najtraženije: smrznuta hrana, tjestenina, grickalice te proizvodi za čišćenje, prenosi Eat This.