Nagrade “Moj izbor”, kao najbolji brendovi u njihovim kategorijama, osvojili su: “Začin C”, “Smoki”, “Metalac posudje”, “Knjaz Miloš”, “Zlatiborac”, “Dijamant” ulje, “Moja Kravica”, “Nectar” “Family”, “PS fashion”, “Plazma keks”, Pošta Srbije, Maxi, Dunav osiguranje, Banca Intesa, Forma Ideale i EXIT.

Brend “Tiffany” osvojio je, kako se navodi, nagradu kao pobednik internet glasanja.

Devetu godinu zaredom, kampanju “Moj izbor” organizovalo je udruženje “Moja Srbija”, sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i promocije kvaliteta domaćih proizvoda i brendova.

Priznanje “Moj izbor” se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača. Osnovni uslov da neki proizvod bude nominovan jeste da je domaćeg porekla, bez obzira na strukturu vlasništva firme koja ga proizvodi, a izuzetno, za ovu nagradu mogu biti nominovati i strani proizvodi i brendovi, ukoliko su njihove kompanije investirale u Srbiji ili su značajno društveno odgovorne.

Ove godine, u konkurenciji za nagradu našlo se 930 domaćih proizvoda i brendova u 27 kategorija.