Ovaj srećnik na Jutjubu ima 22 miliona pretplatnika, a na Instagramu i Twitchu, striming platformi, prati ga 14 miliona ljudi. Časopis Tajm stavio ga je na listu “100 najuticajnijih ljudi”.

Često daje intervjue za kanale ESPN, LA Times, a gostovao je i u emisiji Džimija Falona.

Budući da je ovaj 27-godišnjak postao idol i kulturna ikona tinejdžera širom sveta, kompanija za kompjuterske igre Electronic Arts (EA) u martu mu je platila milion dolara na dan samo da bi igrao njihovu novu video igru Apex Legends i “strimovao” je na Twitchu.

Igra je u prvih mesec dana prikupila više od 50 miliona igrača.

Ali to je još uvek daleko od popularnosti Fortnajt, igre kojoj i Tajler duguje svoj zvezdani status. Ona beleži trenutno 250 miliona aktivnih igrača, a iako ju je gejming studio Epic Games izbacio 2017. godine, prošle godine su prijavili prihode od prodaje u iznosu od 2,4 milijarde dolara.

Ipak, slava i uspeh imaju svoju cenu.

Tako se Tajler požalio LA Timesu da, kako bi zadovoljio potrebe svoje publike, dnevno mora da igra Fortnajt čak 12 sati. Ako izostane i dan to znači gubitak od nekoliko hiljada dolara. Tako je nedavno, odlaskom na putovanje od nekoliko dana, izgubio 100 hiljada pretplatnika, što bi bilo oko 500 hiljada dolara u prihodima.