Pored najavljenog talasa otpuštanja, planira se i otkazivanje zakupa prostorija u naselju Belvil. Preostali zaposleni se vraćaju u zgradu nekadašnjeg JAT-a, na aerodromu Nikola Tesla, piše list "Danas" .

 

Otpuštanje radnika se nastavlja  kroz najavljenu racionalizaciju troškova kojom je, pre manje od mesec dana, već otpušteno 30. Otkazi su tada uručeni zaposlenima u komercijali koji su proglašeni tehnološkim viškom, a prognoze su bile da će početkom septembra na red doći i piloti i stjuardese.

Zaposleni i predstavnici sindikata kompanije potvrđuju za Danas da se „po hodnicima“ uveliko priča o novim otpuštanjima, te da svi strahuju za svoje radno mesto.

Menadžment kompanije im, pak, ne pruža nikakve informacije o planiranoj reorganizaciji, kaže Aleksandar Obradović, predsednik sindikata Nezavisnost u Er Srbiji, pa se zato o otpuštanjima jako malo zna.

– To je u najavi, ali nemamo zvanične potvrde, rukovodstvo nam daje veoma malo informacija o budućim potezima. Ono što znam od mojih članova jeste da će se renovirati ta zgrada na aerodromu i da se svi sele tu – objašnjava Obradović.

Er Srbija je, osim otpuštanja radnika, već napravila uštede u izdacima za zakup prostora kada je zatvorila sve poslovnice van Beograda. Iz kompanije su tada objasnili da je ova odluka „logičan korak“ jer ljudi sve više kupuju karte preko interneta ili agencija, a zakup prostora je predstavljao dodatni trošak „koji nije racionalan“.

Kako će racionalizovati troškove ako planiraju da renoviraju prostorije na aerodromu, pitanje je na koje iz Er Srbija nisu odgovorili redakciji Danasa. A nisu odgovorili ni da li će biti novih otpuštanja.