NOVA NASELJA, TUNELI, MOSTOVI… Evo šta će se sve u Beogradu URADITI DO 2020. GODINE

Pobednik
Wikipedia/TermlessPlayer4

Gradski menadžer Goran Vesić i sekretar za saobraćaj Dušan Rafailović učestvovali su u predstavljanju Strategije za bezbednost saobraćaja za grad Beograd od 2017. do 2020. godine, koje je danas održano u Skupštini grada.

 

Beograd je grad koji se ubrzano razvija, s tim da je u poslednje tri godine promenjen pravac razvoja. Beograd se u poslednjih 150 godina širio ka periferiji, a sada se spušta ka rekama u skladu sa trendovima koji se dešavaju u modernim metropolama Evrope. To je tendencija razvoja koja će biti u srpskoj prestonici u narednih nekoliko decenija. Pored Beograda na vodi, preko puta u Bloku 18 planira se izgradnja novog naselja, takođe na desnoj obali Save izgradnja naselja na Makiškom polju, kao Trećeg Beograda između Pupinovog i Pančevačkog mosta, kao i izgradnja celog prostora od Pančevačkog mosta do Beograda na vodi preko puta reke. A sve te promene prate i razvoj, samim tim i bezbednost saobraćaja – ukazao je gradski menadžer.

Vesić je naglasio da je upravo iz tih razloga obnovljena i puštena u rad Železnička stanica Prokop, na koju se čekalo od 1977. godine.

Očekuje se izmeštenje autobuske stanice na Novi Beograd, dok će Stari savski most biti zamenjen novim. Planira se izgradnja tunela koji će da spoji obale Save i Dunava, a kretaće se trasom ispod Bulevara despota Stefana. Takođe, mora da se radi tunel ispod Topčiderskog brda kako bi u funkciju bio stavljen drugi krak Mosta na Adi i cela petlja preko Rakovice bila spojena sa naseljem Vidokovac, dok je već spojen Tošin bunar sa Mostom na Adi – najavio je Vesić.

On je najavio da će u naredne dve, dve i po godine početi realizacija prve linije metroa u Beogradu, koja će rasteretiti saobraćaj i omogućiti brzu vezu za sve delove grada, kao i izgradnja mosta preko Ade Huje i mosta na obilaznici oko Beogada. Takođe će se razvijati tramvajski saobraćaj, biciklistički, ali i rečni saobraćaj, najavio je gradski menadžer.