NOVI NIVO BEDE: Prizori iz marketa širom Srbije pokrenuli žestoku polemiku na društvenim mrežama

Na zujalice smo navikli, ali ovo je novi stepen bede.

pixabay

Ukoliko je i vama – nekad davno – bilo čudno što u nekim radnjama maslinovo ulje ima zujalicu i što neki proizvodi koji imaju i kartonsku ambalažu ne stoje u kutiji nego u magacinu, to izgleda postaje pravilo u supermarketima. Razlog je kažu to što sve više ljudi krade hranu, a čak se dešava i da na vratima marketa velikih lanaca osvane slika tih počinilaca koji su uhvaćeni na delu.

Ovih dana, međutim, deluje da je cela stvar prešla na novi nivo. Biljana Stepanović, urednica časopisa „Nova ekonomija“, napisala je na društvenoj mreži X:

Ja u prodavnice više neću ići. Padam u bedak. Tunjevina i skuplja roba pod ključem, a kafa i čokolada na kasi iza kasirke, pa ona dodaje. Mnogo se sada krade, kaže, pa čuvaju. Ovaj ekonomski tigar razbija. Konzerve zaključane”, a sve ilustrovano sa dva emotikona koji rone suze.

Iako ljudi u komentarima pišu da se i u razvijenim zemljama neki proizvodi drže pod ključem, ne možemo da se ne setimo šta smo sve donedavno mogli da kupimo za 1.000 dinara i koliko su od tada poskupeli samo jogurt i puter.

“Biljo, viđam te zaključane kaveze i frižidere sa skupljom robom po Evropi više od 15 godina. Poslednjih 6-7 su u većim tržnim centrima aktuelne nanogice za skuplju robu. Oni koji reše da ukradu ne iznose robu, nego otvore i uzmu deo. U Srbiji manjak plaćaju prodavci, a ne osiguranje”, napisala je u komentarima jedna korisnica ove mreže.