Ministarstvo kulture i informisanja raspisalo je javni poziv za izradu slogana koji će biti korišćen u kampanji za promociju mera populacione politike, sa ciljem podsticanja radjana u Srbiji.
Kako se navodi, kampanja će biti usmerena na stimulaciju roditeljstva i rađanja većeg broja dece, a ukupni iznos fonda za tri nagrade iznosi 275.000 dinara.
Najbolje rangirani slogan biće nagrađen sa 150.000 dinara, drugo mesto biće nagrađeno sa 75.000 a treće sa 50.000 dinara.
Pravo učešća na Javnom pozivu imaju svi državljani Srbije, kao i pravna lica registrovana na teritoriji Srbije, a jedna prijava može da sadrži samo jedan slogan.
– Stručna komisija ocenjivaće slogan u skladu sa kriterijumima koji podrazumevaju da se lako pamti, da je jednostavan za izgovor, da oslikava važnost teme, da iskazuje glavnu korist kampanje i da neko drugi ne koristi sličan – navodi se u pozivu.
Javni poziv biće objavljen u dnevnom listu Blic i na internet strani Vlade Srbije, Ministarstva kulture i informisanja kao i na strani Kabineta ministra bez portfelja zaduženog za demografiju i populacionu politiku, a biće otvoren do 19. decembra.
I rezultati konkursa biće objavljeni u Blicu, kao i internet stranama Vlade, ministarstva i kabineta.