OVO JE PROFIL PROSEČNOG SRPSKOG TURISTE! Da li se pronalazite?

turisti
Pixabay.com

U turističke agencije na svakih osam žena tek deveti koji uđe je muškarac, ali uglavnom ne da bi uplatio aranžman, već da uzme brošuru, program ili da nešto pita.

 

Lepši pol uglavnom odlučuje gde će se ići na letovanje. Mlađi parovi vole da putuju avionom, i koriste “last minute”.

Muškarci uzimaju turističke brošure, ali žene odlučuju gde će porodica ići na letovanje.

“Porodična putovanja uplaćuju zajedno muž i žena, ali jači pol samo prstom pokazuje šta misli da je zanimljivo, dok je žena ta koja, na kraju, odluči koji će apartman uplatiti. Porodicama su prioritet kvalitet plaže, blizina supermarketa, kao i cena, dok ih izleti i destinacija ne zanimaju”, kažu u turističkoj agenciji, a pišu “Novosti”.

U agencijama kažu da i avionske aranžmane, takođe, uplaćuju žene, ali moderno obučene, u najboljim godinama i sobu dele sa drugaricom. Avionom putuju i mlađi parovi koji najčešće čekaju “last minute” jer ne znaju gde, kada i kako žele da idu na odmor, pa letuju tamo gde ima mesta.

PRIVILEGIJE BIVŠIH PREDSEDNIKA SRBIJE: Imaju pravo na vozača, kancelariju, diplomatski pasoš…

U evropske metropole najviše idu žene. Najbrojnija kategorija su drugarice, prijateljice, sestre i koleginice od tridesetak godina koje putuju kao ekipa, odlično se provedu i prave dobru atmosferu u autobusu.

Obično jedna dođe da se sve raspita, a onda organizuje drugarice, dovede ih da uplate.

Takva putovanja nikada nisu promašaj i šteta je što je muškarce gotovo nemoguće naterati da uđu u autobus. Oni putuju samo kada su sportski događaji ili kada ih lepša polovina “primora”.

Ovakva situacija se ne menja ni kada turisti postanu penzioneri. Penzionerke dosta putuju, najčešće sa drugaricama i ponekad vode jedno unuče. Zanimljivo je da penzionerke uvek traže neki popust i draže im je da plate skuplje putovanje sa popustom nego jeftinije bez popusta.

PLANOVI ZA NOVI BEOGRAD U BUDUĆNOSTI: Niču 4 kule i NOVO NASELJE, a evo i gde tačno!

Posebna vrsta turista su “sajamski putnici”. To su ljudi koji se čitave godine pripremaju za četiri dana sajma koji posete bar dva puta, pokupe sve brošure, pomno prate gde su popusti i obavezno uplate letovanje. Ovim putnicima je jedini preduslov što veći popust, a ne da li putovanje vredi plaćen novac.